Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

Hejsa!

Min kæreste og jeg studere begge to. Han er "kun" ved at færdiggøre 10.klasse på VUC og jeg starter på pædagoguddannelse nu her til februar efter endt HF-eksamen.

Vi har sammen en datter på 12 måneder. Indtil nu synes jeg ikke det har været svært at få tid til studie osv. 

Økonomisk ser alt også fornuftigt ud ligenu.

Men vi vil rigtig gerne have en lille mere. Gerne snarest muligt da jeg ønsker at mine to børn skal ligge forholdsvis tæt aldermæssigt.

Synes i at vi kan det? Mens vi begge studere endnu og på SU?

Er der MEGET dyrere at have 2 små børn? (Synes ikke det er DYRT at have en)

Kom gerne med jerres erfaringer både gode og dårlige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

baby012

Vi er begge studerende, vi har en datter på 11 måneder, og jeg er i uge 32  

økonomisk bliver det jo dyrre med en mere, så hvis i kun lige har penge til at klare jer pt. Så vent.. 

Men ellers så synes jeg sagtens i kan gøre det  

det jo ikke pengene der skal afgøre det hele  

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Vi er begge studerende, vi har en datter på 11 måneder, og jeg er i uge 32  

økonomisk bliver det jo dyrre med en mere, så hvis i kun lige har penge til at klare jer pt. Så vent.. 

Men ellers så synes jeg sagtens i kan gøre det  

det jo ikke pengene der skal afgøre det hele  

Vi mangler ikke penge. Vi lever godt på trods af at vi begge studere.  Det var mere om det var vildt dumt at få barn nr.2 når ingen af os er færdiguddannet før om flere år.

Anmeld

11. december 2012

come2

Anonym skriver:

Hejsa!

Min kæreste og jeg studere begge to. Han er "kun" ved at færdiggøre 10.klasse på VUC og jeg starter på pædagoguddannelse nu her til februar efter endt HF-eksamen.

Vi har sammen en datter på 12 måneder. Indtil nu synes jeg ikke det har været svært at få tid til studie osv. 

Men vi vil rigtig gerne have en lille mere. Gerne snarest muligt da jeg ønsker at mine to børn skal ligge forholdsvis tæt aldermæssigt.

jeg havde nok ventet til en af jer var færdig uddannet.

Anmeld

11. december 2012

Muhmi

Hejsa!

Vi er begge studerende, har en søn på 1 år og 8 mdr. og jeg er 31+5 henne nu her... Ved ikke om det bliver SÅ meget dyrere, men jeg synes heller ikke det har været meget slemt dyrt indtil videre

Anmeld

11. december 2012

chael

Lad være!!! Ja, det er rart de er tæt, men tro mig!! Det er dyrere at have 2 børn. Så vent, det ville jeg ønske jeg havde gjort

*C

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Måske vi så skulle vente. Men der er bare 3 år før jeg er færdiguddannet og endnu længere til han er  Og så synes jeg aldersforskellen mellem vores første barn og den næste bliver for stor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.