Tro vi har taget en beslutning :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2012

MyLove E

Som i godt ved har jeg det ikke særlig godt.

Vi har hele tiden snakket om at vi gerne vil ha 2 børn. Men sådan som jeg har det skal vi ikke ha flere lige nu. Jeg vil også gerne gøre min uddannelse færdig. Så der kommer måske til at gå 3-4 år endnu. Jeg syntes at min mand til den tid er ved at være for gamle (46) og jeg selv (34) vi går ret tidlig i overgangs alderen i min familie.

Så jeg tror vi har besluttede at Elias bliver ene barn......Han er så skøn og dejlig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

come2

Tauf skriver:

Som i godt ved har jeg det ikke særlig godt.

Vi har hele tiden snakket om at vi gerne vil ha 2 børn. Men sådan som jeg har det skal vi ikke ha flere lige nu. Jeg vil også gerne gøre min uddannelse færdig. Så der kommer måske til at gå 3-4 år endnu. Jeg syntes at min mand til den tid er ved at være for gamle (46) og jeg selv (34) vi går ret tidlig i overgangs alderen i min familie.

Så jeg tror vi har besluttede at Elias bliver ene barn......Han er så skøn og dejlig :-)

Øv det må være en hård beslutning.

Men også fornuftig, hvis du ikke har det godt.

Anmeld

11. december 2012

B&J

ved du hvad søde det er også bedre du får det godt ind det er at få et barn mere....

men kan jo være i får lyst til en lille en mere syntes jeg også i skal have lov forså gammel er din mand jo heller ikke

Anmeld

11. december 2012

MyLove E

come2 skriver:

Øv det må være en hård beslutning.

Men også fornuftig, hvis du ikke har det godt.

Det har det også været. Men er også sikker på det er den rigtige:-)

Anmeld

11. december 2012

LR85

Bedre a have én man har overskyd til end to man ikke har ressourcer til. 

Anmeld

11. december 2012

Troldemommi

LR85 skriver:

Monica

Anmeld

11. december 2012

Tulle28

Og ved du hvad, det er dejligt at være enebarn på så mange måder. Jeg er selv enebarn, og har aldrig manglet søskende. Dog vil jeg sige at jeg synes det havde været rart, her efter jeg er blevet voksen og familien begynder at falde bort. Men nu har jeg min egen familie, 2 skønne døtre og min mand, og så er det som om det ikke betyder helt så meget mere.

Skønt at I har taget en beslutning og den er jo ikke endegyldig kan man sige - I har jo lov til at ombestemme jer, hvis du får det bedre og overskuddet er der.

Stort

Anmeld

11. december 2012

Mettefpigen

Hård beslutning, men den bedste når duv ikk har det godt.... Men hvem ved, måske du ombestemmer dig når du har det bedre 

Anmeld

11. december 2012

MyLove E

LR85 skriver:

Det er lige præcis derfor vi har besluttede det:-)

Anmeld

11. december 2012

Carina:-)

LR85 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.