Søger vinterstøvler str 21

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2012

KLN

Er jeg den eneste, som ikke er meget for at betale i dyre domme, for støvler, som min pige kun har fornøjelse af et par måneder?

Jeg ønsker stadig kvalitet, så er der nogle af jer piger, som har gode, varme og vandskyende pige støvler i str 21 liggende, som jeres barn ikke kan passe længere, må du gerne sige til

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Laulund87

Føtex har nogle til 189 kr

Jeg sværger ellers til Ecco, men jeg købte dem i Føtex som ekstra støvler og jeg må sige jeg er positivt overrasket over hvor gode de er! Ved godt du søgte brugt, men synes alligevel jeg ville råde dig til dem

Anmeld

10. december 2012

KLN

Ja ved du hvad.. Hvis det er prisen, og de er lige så gode som Ecco og Bundgaard, så er det da værd at kigge nærmere på.

Tak for råd..

Anmeld

10. december 2012

Fenja09

Er jeg den eneste, som ikke er meget for at betale i dyre domme, for støvler, som min pige kun har fornøjelse af et par måneder?

Jeg ønsker stadig kvalitet, så er der nogle af jer piger, som har gode, varme og vandskyende pige støvler i str 21 liggende, som jeres barn ikke kan passe længere, må du gerne sige til

God jul

Nej du er ikke den eneste som ikke vil betale det hvide ud af øjnene for støvler de bruger i kort tid, men vi måtte give 400 kr for et par kraftig vandtætte støvler og de er super fine.

Man må kunne få nogle i rimelig kvalitet i supermarkederne som Bilka ect. - jeg har det ikke særlig godt med brugt fodtøj. Skoene skal helst forme sig efter min datters fod og ikke allerede være trådt til. Så personligt ville jeg nok hellere købe billige nye støvler end brugte. Måske der er nogen der har "nye brugte" støvler liggende. Har du prøvet Trendsales?

/Fenja

Anmeld

10. december 2012

Laulund87

KLN skriver:

Ja ved du hvad.. Hvis det er prisen, og de er lige så gode som Ecco og Bundgaard, så er det da værd at kigge nærmere på.

Tak for råd..

Det var så lidt

Anmeld

10. december 2012

KLN

Fenja09 skriver:

Nej du er ikke den eneste som ikke vil betale det hvide ud af øjnene for støvler de bruger i kort tid, men vi måtte give 400 kr for et par kraftig vandtætte støvler og de er super fine.

Man må kunne få nogle i rimelig kvalitet i supermarkederne som Bilka ect. - jeg har det ikke særlig godt med brugt fodtøj. Skoene skal helst forme sig efter min datters fod og ikke allerede være trådt til. Så personligt ville jeg nok hellere købe billige nye støvler end brugte. Måske der er nogen der har "nye brugte" støvler liggende. Har du prøvet Trendsales?

/Fenja

Det kan du have ret i. Det havde jeg ikke tænkt på, det med at de ville være "gået til" Nej, har ikke prøvet Trendsales, det vil jeg lige kigge på - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.