Hvorfor f*nden kan han ikke bare sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2012

RiUL

Hvorfor skal det være SÅ besværligt at få Oliver til at sove om aftenen?? For bare en måned siden tog det 10-20 minutter, nu tager det i hvert fald en time. Og han sover SÅ dårligt, i nat var han vågen 2 timer.. 2 TIMER????

Han skaber sig hele tiden, og vil ikke ligge ned i sin seng når jeg putter ham. Jeg må indrømme at jeg er så frustreret over det, for ved sgu snart ikke hvad jeg skal gøre. Føler bare at der ALTID er et eller andet problem. Og største delen af hans liv har det været søvn. Lige når det er begyndt at gå godt, vender det, og bliver slemt. 

For fanden, synes det er pisse hårdt. Hvorfor kan han ikke bare sove? Helt ærligt, der er jo intet i vejen. Han er træt osv. ØV 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Hvorfor skal det være SÅ besværligt at få Oliver til at sove om aftenen?? For bare en måned siden tog det 10-20 minutter, nu tager det i hvert fald en time. Og han sover SÅ dårligt, i nat var han vågen 2 timer.. 2 TIMER????

Han skaber sig hele tiden, og vil ikke ligge ned i sin seng når jeg putter ham. Jeg må indrømme at jeg er så frustreret over det, for ved sgu snart ikke hvad jeg skal gøre. Føler bare at der ALTID er et eller andet problem. Og største delen af hans liv har det været søvn. Lige når det er begyndt at gå godt, vender det, og bliver slemt. 

For fanden, synes det er pisse hårdt. Hvorfor kan han ikke bare sove? Helt ærligt, der er jo intet i vejen. Han er træt osv. ØV 

Hej søde, ØV hvor lyder det bare træls! Her var det lidt det samme .. pludselig ud af det blå ku han ikke sove af sig selv, vi SKAL sidde derinde  .. Og derudover er han så SKIDE urolig om natten. Vågner STENsikkert mellem 22 og 23 og så må en af os sove sammen med ham, han FLEGNER bare rundt.

VI har været hos ørelægen og han har MEGA meget væske på begge ører. Han skal nu ha lagt dræn.

Måske I sku få tjekket Olivers ører? Det KUNNE jo være.. William har ikke haft feber, dog MØB 2 gange... tager sig lidt til øret og er sur og pylret det meste af tiden. Men som sagt er dræn hos os løsning, som han skal ha på fredag.

det er frygteligt når ingen får sovet

Går Oliver endnu? Mindes nemlig vores uger følges lidt ad i det langsomme tempo, hehe!

Anmeld

11. december 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Hej søde, ØV hvor lyder det bare træls! Her var det lidt det samme .. pludselig ud af det blå ku han ikke sove af sig selv, vi SKAL sidde derinde  .. Og derudover er han så SKIDE urolig om natten. Vågner STENsikkert mellem 22 og 23 og så må en af os sove sammen med ham, han FLEGNER bare rundt.

VI har været hos ørelægen og han har MEGA meget væske på begge ører. Han skal nu ha lagt dræn.

Måske I sku få tjekket Olivers ører? Det KUNNE jo være.. William har ikke haft feber, dog MØB 2 gange... tager sig lidt til øret og er sur og pylret det meste af tiden. Men som sagt er dræn hos os løsning, som han skal ha på fredag.

det er frygteligt når ingen får sovet

Går Oliver endnu? Mindes nemlig vores uger følges lidt ad i det langsomme tempo, hehe!

Sådan er det også her, førhen kunne vi gå og så faldt han i søvn, men nu falder han kun i søvn når vi sidder ved ham. Og han sover også uroligt.. Hmm..

Jeg har næsten lige været ved lægen med ham, hvor de kiggede i hans ører, og der var ingenting.

Men håber da at det vil hjælpe William med dræn

Gad vide om det er alderen?

Og Oliver går stadig ikke, hvad med William? Hehe, ja - de er nogle halvdovne knægte  

Anmeld

11. december 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Sådan er det også her, førhen kunne vi gå og så faldt han i søvn, men nu falder han kun i søvn når vi sidder ved ham. Og han sover også uroligt.. Hmm..

Jeg har næsten lige været ved lægen med ham, hvor de kiggede i hans ører, og der var ingenting.

Men håber da at det vil hjælpe William med dræn

Gad vide om det er alderen?

Og Oliver går stadig ikke, hvad med William? Hehe, ja - de er nogle halvdovne knægte  

Det er fuldstændig som her så, suk! Det er nok 64 uger springet oveni. Her er der osse 4 kindtænder på vej!

nej nej, William går heller ikke.. de banditter. Hehe! Han har lige taget 5-6 skridt alene, og det var det! Hehe!

Det kan også være motorikken der gør det til urolig søvn.. altså at det måske er liiige om hjørnet de går. Jeg har opgivet det blir inden jul, hehe..

Anmeld

11. december 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Det er fuldstændig som her så, suk! Det er nok 64 uger springet oveni. Her er der osse 4 kindtænder på vej!

nej nej, William går heller ikke.. de banditter. Hehe! Han har lige taget 5-6 skridt alene, og det var det! Hehe!

Det kan også være motorikken der gør det til urolig søvn.. altså at det måske er liiige om hjørnet de går. Jeg har opgivet det blir inden jul, hehe..

Har lige læst lidt om 64 ugers springet - det er det vi har besøg af :/ Det er helt sikkert! Puha gudskelov - det går forhåbentlig snart over Oliver har også 4 tænder på vej, ved ikke om det er hjørne- eller kindtænder, men langsomt går det

årh han er dygtig! Oliver er kun lige begyndt at prøve at stå uden støtte men det skal nok komme Men det blir ikke før i det nye år  

Anmeld

11. december 2012

SaNiNa

Vi har lige været i en lang periode hvor Naia har været super let at putte, men de sidste par dage har hun virkelig været træls.

Hun kaster sin sut ad H..... til og så kan vi ellers lede hele værelset igennem for at finde den. Når vi så har fundet den (med lys tændt) står hun bare i sin seng og peger på de forskellige ting.

Her er det lidt begyndt samtidig med de to hjørnetænder der er på vej.

Må sige jeg bare er vedholdende og ikke snakker til hende når hun bliver lagt ned og puttet igen.

Når jeg så kommer ind i stuen så bander og svolver jeg... Synes det er ekstra hårdt når vi nu er alene igen igen. og storbror heller ikke lige syntes han skal ligge sig til at sove når Naia brokker sig.

Er der noget i jeres hverdag som er blevet lavet om som en rutine, nye møde tider ja bare et eller andet for det kan også påvirke dem.

Anmeld

11. december 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Har lige læst lidt om 64 ugers springet - det er det vi har besøg af :/ Det er helt sikkert! Puha gudskelov - det går forhåbentlig snart over Oliver har også 4 tænder på vej, ved ikke om det er hjørne- eller kindtænder, men langsomt går det

årh han er dygtig! Oliver er kun lige begyndt at prøve at stå uden støtte men det skal nok komme Men det blir ikke før i det nye år  

Det var da pokkers som de følges ad Det går virkelig langsomt med de tænder der er på vej nu! Helt vildt!

Ja, gudskelov er det en periode

Anmeld

11. december 2012

Ka+Ma=Be

Hej smuksak! 

Årh, hvor er det pisse synd for jer Det kunne muligvis være 64 ugers tigerspringet - er fucking glad for, at der kun er et spring tilbage! 

Benjamin sover også mega dårligt lige for tiden, men det er fordi han har feber på 4. døgn Det virker til, at det er slut nu! (7, 9, 13 .) Men det har godt nok været hårdt. Han har sovet mega dårligt og ikke spist noget som helst. Derudover har han haft øjenbetændelse og er, som du ved, igang med at få 4 hjørnetænder - SUK 

Håber snart der er en ende på det, så Oliverdrengen kan sove og i kan få noget ro allesammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.