RiUL skriver:
Hvorfor skal det være SÅ besværligt at få Oliver til at sove om aftenen?? For bare en måned siden tog det 10-20 minutter, nu tager det i hvert fald en time. Og han sover SÅ dårligt, i nat var han vågen 2 timer.. 2 TIMER????
Han skaber sig hele tiden, og vil ikke ligge ned i sin seng når jeg putter ham. Jeg må indrømme at jeg er så frustreret over det, for ved sgu snart ikke hvad jeg skal gøre. Føler bare at der ALTID er et eller andet problem. Og største delen af hans liv har det været søvn. Lige når det er begyndt at gå godt, vender det, og bliver slemt.
For fanden, synes det er pisse hårdt. Hvorfor kan han ikke bare sove? Helt ærligt, der er jo intet i vejen. Han er træt osv. ØV 

Hej søde, ØV hvor lyder det bare træls! Her var det lidt det samme .. pludselig ud af det blå ku han ikke sove af sig selv, vi SKAL sidde derinde
.. Og derudover er han så SKIDE urolig om natten. Vågner STENsikkert mellem 22 og 23 og så må en af os sove sammen med ham, han FLEGNER bare rundt.
VI har været hos ørelægen og han har MEGA meget væske på begge ører. Han skal nu ha lagt dræn.
Måske I sku få tjekket Olivers ører? Det KUNNE jo være.. William har ikke haft feber, dog MØB 2 gange... tager sig lidt til øret og er sur og pylret det meste af tiden. Men som sagt er dræn hos os løsning, som han skal ha på fredag.
det er frygteligt når ingen får sovet 
Går Oliver endnu? Mindes nemlig vores uger følges lidt ad i det langsomme tempo, hehe!
Anmeld