Vores baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Victoria2013

Er i dag 12+4 og i dag har jeg (og kæresten) været på hospitalet så jeg ku' blive scannet... og den lille var bare lige som den skulle være og helt perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss Church

Kia2013 skriver:

Er i dag 12+4 og i dag har jeg (og kæresten) været på hospitalet så jeg ku' blive scannet... og den lille var bare lige som den skulle være og helt perfekt

Hvor er det dejligt og sikke et fint billede i har fået af bebsen  

Anmeld

10. december 2012

Christina :-)

Kia2013 skriver:

Spænede var i fredags hvornår har du termin

Anmeld

10. december 2012

Victoria2013

Stinna92:) skriver:

Spænede var i fredags hvornår har du termin

Jeg har stadig termin den 20. juni

Min kæreste virker også bare helt vildt glad for den scanning, tror også lige det blev lidt mere virkeligt for ham... det er så dejligt

Anmeld

10. december 2012

Kia2013 skriver:

Jeg har stadig termin den 20. juni

Min kæreste virker også bare helt vildt glad for den scanning, tror også lige det blev lidt mere virkeligt for ham... det er så dejligt

Ja min kæreste vSr også helt vild

Anmeld

10. december 2012

MomInTheMaking

Kia2013 skriver:

Sikke et fin t billede i har fået der. det er altid skønt at få af vide at alt er som det skal.

Anmeld

10. december 2012

Victoria2013

Ja min kæreste vSr også helt vild

Syntes bare det er rigtig skønt at han har det sådan, så bliver jeg også endnu mere glad

Anmeld

10. december 2012

Victoria2013

Mom In The Making skriver:

Sikke et fin t billede i har fået der. det er altid skønt at få af vide at alt er som det skal.

Ja det er dejligt, man kan jo ikke lade være med at være lidt bekymret... men det var bare helt fint

Anmeld

10. december 2012

Kia2013 skriver:

Ja det er dejligt, man kan jo ikke lade være med at være lidt bekymret... men det var bare helt fint

Ja fik også 3 3D billeder af min

Anmeld

10. december 2012

Victoria2013

Ja fik også 3 3D billeder af min

Har godt set nogle af de billeder, men så smart udstyr havde de åbenbart ikke på Herlev Hospital

Men vi kom da til... var ellers lige ved at blive godt bekymret, for trafikken var godt nok noget møg i morges, så vi kom ½ time for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.