Navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.313 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Musse21

Har i fundet navne til jeres skønne babyer i maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

henh01

Vi fik af vide til NF at vi ventede en pige - selvom vi ikke HELT tør tro på det så har vi valgt kun at tale pigenavne.
På listen er der:

Vilma
Nova (lidt i tvivl da det minder meget om Noam)
Caya

I forvejen har vi en Clara og en Noam

Anmeld

10. december 2012

Musse21

henh01 skriver:

Vi fik af vide til NF at vi ventede en pige - selvom vi ikke HELT tør tro på det så har vi valgt kun at tale pigenavne.
På listen er der:

Vilma
Nova (lidt i tvivl da det minder meget om Noam)
Caya

I forvejen har vi en Clara og en Noam

Nova er også et rigtig flot navn..

Er selv vild med nora også

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Har i fundet navne til jeres skønne babyer i maven?

nu ved jeg jo at vi skal have en lille supermand - og vi har snakket lidt om navne.. meeen, vi er ikke kommet frem til det vi er 100 på han skal hedde, vi har nogen favoritter, men tror ikke vi beslutter det med sikkerhed før han er født

Anmeld

10. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

nu ved jeg jo at vi skal have en lille supermand - og vi har snakket lidt om navne.. meeen, vi er ikke kommet frem til det vi er 100 på han skal hedde, vi har nogen favoritter, men tror ikke vi beslutter det med sikkerhed før han er født

Hvor dejligt i er kommet frem til nogen...

Tror heller ikke man er helt sikker på navnet før man har den lille baby i armene

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Hvor dejligt i er kommet frem til nogen...

Tror heller ikke man er helt sikker på navnet før man har den lille baby i armene

altså hvis det KUN var mig der bestemte, så havde han allerede et navn men min kæreste er bange for at han så ikke ligner det navn når han kommer ud, så vi  har 3 navne vi kan vælge imellem til den tid, meeen tror nu stadig godt jeg ved hvad han kommer til at hedde i sidste ende

Anmeld

10. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

altså hvis det KUN var mig der bestemte, så havde han allerede et navn men min kæreste er bange for at han så ikke ligner det navn når han kommer ud, så vi  har 3 navne vi kan vælge imellem til den tid, meeen tror nu stadig godt jeg ved hvad han kommer til at hedde i sidste ende

Hehe det lyder ligesom her.. Har også en helt sikker forstilling om hvad hun skal hede men det er kæresten ikke helt med på

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Hehe det lyder ligesom her.. Har også en helt sikker forstilling om hvad hun skal hede men det er kæresten ikke helt med på

min kæreste synes heldigvis også at det navn jeg har forelsket mig i er rigtig sødt, men han vil bare ikke sige med sikkerhed at dét skal han hedde, fordi der er jo en risiko for vi ændre mening, der er trods alt stadig 4½ måned inden han kommer

Anmeld

10. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

min kæreste synes heldigvis også at det navn jeg har forelsket mig i er rigtig sødt, men han vil bare ikke sige med sikkerhed at dét skal han hedde, fordi der er jo en risiko for vi ændre mening, der er trods alt stadig 4½ måned inden han kommer

Vi kan så ikke helt blive enige...

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Vi kan så ikke helt blive enige...

der er heldigvis lang tid endnu til at blive enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.