Kom nu baby!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Astrid P

Jeg er SÅ klar... Nu er det 4 dage siden jeg havde termin, og jeg trænger bare sådan til at få lillesøster ud i mine arme! Jeg har det fint, har ikke specielt ondt, mærker masser af liv osv., men nu begynder jeg godt nok at blive utålmodig...

Hvad med jer andre, hvordan klarer i ventetiden?

Og gad vide om Lullaby har født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Jeg er SÅ klar... Nu er det 4 dage siden jeg havde termin, og jeg trænger bare sådan til at få lillesøster ud i mine arme! Jeg har det fint, har ikke specielt ondt, mærker masser af liv osv., men nu begynder jeg godt nok at blive utålmodig...

Hvad med jer andre, hvordan klarer i ventetiden?

Og gad vide om Lullaby har født?

Keder mig - er rastløs - glæder mig - slapper af - hopper op med en pludselig indskydelse om et eller andet der liiige skal gøres rent, vaskes, pakkes - ligger mig ned igen med plukveer - ser kedeligt tv - er MEGET på baby.dk

(og jeg er ikke engang nået til termin - jeg har bare min deadline på fredag )

Mon ikke hun har født og er igang med at nyde den bette!

Anmeld

10. december 2012

Astrid P

HAHAHA, det lyder meget som min dag... I virkeligheden burde man jo bare nyde sin frihed og slappe af, men vi er vist bare KLAR nu!

Anmeld

11. december 2012

Steinbrenner

Ja jeg har fået vasket alt vores tøj, og vi går ture hver aften for at se om det skulle sætte gang i noget... man ak, alt der går i gang, går i sig selv igen efter nogle timer

Jeg er også frygtelig utålmodig men der er ikke rigtig noget at gøre ved det andet end at vendte.

Jeg skal en tur på sygehuset i dag og snakke med en fødselslæge omrking igangsættelse, jeg håber virkelig at han siger, jamen vi sætter dig igang med det samme, men det er nok ønske tænkning fra min side

Men jeg  alt hvad  kan

Anmeld

11. december 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

HAHAHA, det lyder meget som min dag... I virkeligheden burde man jo bare nyde sin frihed og slappe af, men vi er vist bare KLAR nu!

Oh yeah! Troede ikke han ville blive meget større - men føler at jeg vokser minut for minut
Kom til at tænke at skulle jeg ikke have kejsersnit så kunne jeg have 19 dage endnu før jeg overhovedet blev sat i gang. Ikke at jeg ikke misunder at føde normalt - men kan godt forstå man bliver sindssyg af at gå over tid!

Anmeld

11. december 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Ja jeg har fået vasket alt vores tøj, og vi går ture hver aften for at se om det skulle sætte gang i noget... man ak, alt der går i gang, går i sig selv igen efter nogle timer

Jeg er også frygtelig utålmodig men der er ikke rigtig noget at gøre ved det andet end at vendte.

Jeg skal en tur på sygehuset i dag og snakke med en fødselslæge omrking igangsættelse, jeg håber virkelig at han siger, jamen vi sætter dig igang med det samme, men det er nok ønske tænkning fra min side

Men jeg  alt hvad  kan

Glæder mig til update. Det kan stadig nåes endnu at vi ender på barselsgangen sammen!

Anmeld

11. december 2012

Astrid P

Nå, netop hjemvendt fra jordemoderen hvor jeg fik lavet en hindeløsning, så må vi se om det gør noget for mig. Jeg havde håbet hun ville sige, at jeg så ud til at være helt klar til at føde, men nej... Stadig 3 cm livmoderhals, som heldigvis var meget blød, og hun kunne godt løsne hinder.

Jeg håber, håber, håber virkelig, at der snart sker noget!

Anmeld

11. december 2012

Steinbrenner

Miss BananaHammock skriver:

Glæder mig til update. Det kan stadig nåes endnu at vi ender på barselsgangen sammen!

Ja nu får vi se, jeg bliver ihvertfald sat igang på Torsdag men det virker ikke til at baby står fast endnu, så jeg fik at vide at chancen for at de der piller ikke hjalp, var rimlig stor

Hun er også en bette en, de målte hende til at veje 2686 gr ved scanningen i dag, men ellers så alt fint ud...

Anmeld

11. december 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Nå, netop hjemvendt fra jordemoderen hvor jeg fik lavet en hindeløsning, så må vi se om det gør noget for mig. Jeg havde håbet hun ville sige, at jeg så ud til at være helt klar til at føde, men nej... Stadig 3 cm livmoderhals, som heldigvis var meget blød, og hun kunne godt løsne hinder.

Jeg håber, håber, håber virkelig, at der snart sker noget!

Anmeld

11. december 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Ja nu får vi se, jeg bliver ihvertfald sat igang på Torsdag men det virker ikke til at baby står fast endnu, så jeg fik at vide at chancen for at de der piller ikke hjalp, var rimlig stor

Hun er også en bette en, de målte hende til at veje 2686 gr ved scanningen i dag, men ellers så alt fint ud...

Sikke en bette mus - så er det frem med str. 50 hvis hun kommer ud i denne uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.