Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kunne jeg nok godt bruge
Mariajny skriver: hej jeg har købt noget baby tøj på guloggratis, og har sorteret det fra som jeg vil bruge. der er dog ret meget endnu.det er ikke af nyere dato, men brugbart.Skriv hvis nogen kunne mangle det, ellers aflevere jeg det i en genbrug
hej jeg har købt noget baby tøj på guloggratis, og har sorteret det fra som jeg vil bruge. der er dog ret meget endnu.det er ikke af nyere dato, men brugbart.Skriv hvis nogen kunne mangle det, ellers aflevere jeg det i en genbrug
Har du set mit indlæg?
Jupiter skriver: Det kunne jeg nok godt bruge
Mariajny skriver: jep lige nu har jeg læst det ??? hvor kommer du fra ??
jep lige nu har jeg læst det ??? hvor kommer du fra ??
Jeg bor i Varde, så det er nok noget med forsendelse, hvis det ikke bliver for dyrt
Jupiter skriver: Jeg bor i Varde, så det er nok noget med forsendelse, hvis det ikke bliver for dyrt
minskat skriver: Kan også sagtens bruge det. Min lillebror og hendes kæreste venter sig, og de er begge på su, så de kunne i hvert fald godt bruge det, når hun kommer
Kan også sagtens bruge det. Min lillebror og hendes kæreste venter sig, og de er begge på su, så de kunne i hvert fald godt bruge det, når hun kommer
minskat skriver: Fra Midtjylland vil gerne betale for portoen ..
Fra Midtjylland vil gerne betale for portoen ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128