Min datter skal til ørelæge erfaring søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Stumpen

kicha skriver:

ja syns jeg er mærkeligt - er selv pædagog i vuggestue og det er det første vi beder forældrene tjekke hvis vi syns der er noget med sproget - men godt I kommer afsted nu

Jeg er også selv pædagog  Men har ikke lige erfaring med det og som sagt så har hun aldrig haft noget med ørerne og derfor har jeg ikke tænkt den tanke...Burde nok have googlet noget om dårlig sprogtilegnelse..  Det var først for nylig, da en veninde spurgte om vi havde været afsted og jeg undrende har tænkt over det og sidenhen lagt mærke til hvor højt min datter taler... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

PernilleogLouis

Stumpen skriver:

Jeg er også selv pædagog  Men har ikke lige erfaring med det og som sagt så har hun aldrig haft noget med ørerne og derfor har jeg ikke tænkt den tanke...Burde nok have googlet noget om dårlig sprogtilegnelse..  Det var først for nylig, da en veninde spurgte om vi havde været afsted og jeg undrende har tænkt over det og sidenhen lagt mærke til hvor højt min datter taler... 

nu kommer I afsted og det er jo det vigtigste render selv til ørelægen ret ofte med min dreng - så ofte at min dreng syns det er så hyggeligt at være der

Anmeld

10. december 2012

Stumpen

kicha skriver:

nu kommer I afsted og det er jo det vigtigste render selv til ørelægen ret ofte med min dreng - så ofte at min dreng syns det er så hyggeligt at være der

Det er da altid noget at han ikke er bange for at komme der...

Anmeld

10. december 2012

PernilleogLouis

Stumpen skriver:

Det er da altid noget at han ikke er bange for at komme der...

heldigvis ikke det væreste ved at han er blevet ældre er at han nu kan huske at det ikke er rart at komme i narkose så håber snart vi er færdige med dræn

Anmeld

10. december 2012

Stumpen

kicha skriver:

heldigvis ikke det væreste ved at han er blevet ældre er at han nu kan huske at det ikke er rart at komme i narkose så håber snart vi er færdige med dræn

Uha ja, men er han ikke også ved at have den alder hvor man plejer at vokser fra det??

Anmeld

10. december 2012

PernilleogLouis

Stumpen skriver:

Uha ja, men er han ikke også ved at have den alder hvor man plejer at vokser fra det??

jo havde håbet det var denne gang men var deroppe sidste uge og de var ude og der var ikke rigtig hul igennem så nu må vi igennem det en gang til

Anmeld

10. december 2012

Stumpen

kicha skriver:

jo havde håbet det var denne gang men var deroppe sidste uge og de var ude og der var ikke rigtig hul igennem så nu må vi igennem det en gang til

Øv - håber det er sidste gang for jer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.