Akut kage hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2012

132319

Jeg havde bestilt en kage hos en der laver dem men pga. graviditetsgener har hun måtte aflyse i sidste øjeblik

Det jeg skal bruge, er en fodboldbane kage. Dvs. med grøn fondant og så optegnede streger som en bane. Figurer har jeg.

Der skal være til 15 børn, så ikke kæmpe store stykker og det skal bare være en helt almindelig chokoladekage uden alt muligt snask i

Jeg skal bruge den i morgen så det skulle gerne være klar til afhentning i aften.

Håber håber håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

MissMona

Hvis du ikke når at få hjælp fra nogen, så optegn banen med glasur istedet Det eneste du mangler er så - en chokoladekage, glasur (flormelis+vand) og grøn frugtfarve.

Det er måske ikke lige så flot, men det kan da kaldes en feber-redning!

Anmeld

10. december 2012

132319

MissMona skriver:

Hvis du ikke når at få hjælp fra nogen, så optegn banen med glasur istedet Det eneste du mangler er så - en chokoladekage, glasur (flormelis+vand) og grøn frugtfarve.

Det er måske ikke lige så flot, men det kan da kaldes en feber-redning!

Ja hvis jeg kunne bage Det er desværre bare ikke tilfældet

Anmeld

10. december 2012

PernilleogLouis

132319 skriver:

Jeg havde bestilt en kage hos en der laver dem men pga. graviditetsgener har hun måtte aflyse i sidste øjeblik

Det jeg skal bruge, er en fodboldbane kage. Dvs. med grøn fondant og så optegnede streger som en bane. Figurer har jeg.

Der skal være til 15 børn, så ikke kæmpe store stykker og det skal bare være en helt almindelig chokoladekage uden alt muligt snask i

Jeg skal bruge den i morgen så det skulle gerne være klar til afhentning i aften.

Håber håber håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe

har skrevet en pb til dig

Anmeld

10. december 2012

Kay

jeg kan godt nå det hvis det er... når det bare er en chokolade kage med fondant... skal bare lige hjem fra mine forældre først hvor vi valgte at overnatte for ik at ende ude i mørket med en lille pige på snart 4 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.