Pinligt problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.317 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har et ret pinligt problem, Derfor et ano spørgsmål. Det os desværre meget på. Håber en af jer har et godt råd.
Sagen er den at vi ikke kan have sex uden at det gør ondt på mig og hver 2-3 gang kommer jeg til at bløde af det, ikke voldsomt men bare pletblødning.
Jeg har haft sex med andre, før jeg mødte min kæreste uden at have de problemer. Så vores konklution er at hans pik er for stor

Hvad skal vi gøre ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har et ret pinligt problem, Derfor et ano spørgsmål. Det os desværre meget på. Håber en af jer har et godt råd.
Sagen er den at vi ikke kan have sex uden at det gør ondt på mig og hver 2-3 gang kommer jeg til at bløde af det, ikke voldsomt men bare pletblødning.
Jeg har haft sex med andre, før jeg mødte min kæreste uden at have de problemer. Så vores konklution er at hans pik er for stor

Hvad skal vi gøre ???

Jeg synes du skal skynde dig til lægen..ikke for at bekymre dig, men at bløde ved sammeleje er ikke normalt eller et godt tegn.
Jeg har kendt mange pikke, små og store og har heldigvis ikke oplevet at bløde af det..men der er jo mange stillinger I kan bruge og så må din kæreste jo lade være med at støde i bund.
Men altså, få lige din læge til at tjekke dit underliv.
Knus Eva,

Anmeld

10. juni 2009

Fiona78

Eva skriver:

Jeg synes du skal skynde dig til lægen..ikke for at bekymre dig, men at bløde ved sammeleje er ikke normalt eller et godt tegn.
Jeg har kendt mange pikke, små og store og har heldigvis ikke oplevet at bløde af det..men der er jo mange stillinger I kan bruge og så må din kæreste jo lade være med at støde i bund.
Knus Eva,

Hva med vedhænget til de pikke du har kendt?
Fik lige en sjov film i mit hovede da jeg læste det du skrev, af dig på en hyggelig cafe´med en pik

Anmeld

10. juni 2009

Honningblomst

Fiona78 skriver:

Hva med vedhænget til de pikke du har kendt?
Fik lige en sjov film i mit hovede da jeg læste det du skrev, af dig på en hyggelig cafe´med en pik

Det skræmmende er at langt de fleste af de mænd jeg har kendt bare var for pikken, så der er sgu noget rigtigt i det-griner-

Anmeld

10. juni 2009

Fiona78

Eva skriver:

Det skræmmende er at langt de fleste af de mænd jeg har kendt bare var for pikken, så der er sgu noget rigtigt i det-griner-

Kender det godt

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

Anonym skriver:

Hvad skal vi gøre ???

Med min eksmand, faderen til Nadia, gjorde det også altid ondt, men jeg blødte dog ikke, han havde en lidt krum pik og har konkluderet siden at det nok var derfor. For har ikke haft problemmer med andre og har da i singleperioder haft mange partnere. Størrelsen burde altså ikke være problemmet, tænk på at vi kan udvide os så meget at et barn kan komme ud. Men ja spørg lægen.

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil anbefale Jer at tage det meget stille og roligt og sørge for du er godt og grundigt "varmet op" inden han trænger op... Jeg kan anbefale at du, inden du skal i bad, "vasker" dig med mandelolie forneden, så vandet fra badet preller af (nu behøver ikke bruge sæbe, da du nok skal blive ren af olien og vandet ..
Som du sikker ved udtørrer vand faktisk, og det kan irritere din slimhinde, som nok er den der bløder lidt ved sex..
Så ved at være forsigtig og sørge for ikke at "dehydrere" din slimhinde burde det kunne hjæpe..
Men som Eva siger er det en god idé at få et tjek hos din læge eller en gyn. for en sikkerheds skyld!
Håber det bliver bedre, for det er da træls for Jer!
knus

Anmeld

10. juni 2009

Betina88

Hej , Ano ..

Som Eva skrev , gå til lægen , for at høre , hvad han har at sige til dig.. Men det er første gang jeg hører at en kvinde bløder , når hun har sex med sin kæreste ..

Men jeg håber at I får løst problemet ..

Anmeld

10. juni 2009

Cris

Eva skriver:

Knus Eva,

Jeg kan ikke se, at der er noget pinligt i det. Som Eva siger, du kan rollig snakke med lægen, for I må finde en løsning til det. Og hvis det gør ondt, så har du måske hellere ikke så meget lyst til sex?

Jeg har desværre ikke kent så mange pikke... Jeg var måske ikke så dygtigt til det, så jeg kan ikke svare fra egen erfaring med de store og de små. For mig kunne det gør ondt, hvis jeg var for "tør" eller hvis stilling ikke var den rigtige. Men aldrig  har jeg oplevet blod. Spørg til legen, så kan I nyde mere i fremtiden...

Anmeld

10. juni 2009

Becks

Hej Ano...

Det kan være mange ting, men sys bestemt, som Eva også skriver, at du skal gå til lægen og få lavet en GU, Samt en celleprøve... Ikke for, at skræmme dig, men symp. på livmoderhals kræft kan være pletblødning efter samleje...

Så lov mig, at du går til lægen, der er sikkert ikke noget, men hellere være på den sikre side ikk

Af andre ting, kan det være du ikke er våd nok, prøv næste gang med noget glidecreme og se om der er forandring...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.