Tip: Billig og god fødselsforberedelse, Kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2012

doula

Kære Marts-terminsgruppe 

Vil lige tippe jer om, at jeg underviser frivilligt i fødselsforberedelse ved Shezone.dk og holdene er derfor super billige for jer at gå på! 

Det koster kun 250 kr for 4 gange á 2 timer! Max 6 deltagere pr. hold! Sted: Blågårds Plads, 3.sal ovenpå biblioteket.

Det næste hold starter 14.januar!

Tilmelding her:  http://www.shezone.dk/Landaktiviteter (tryk på holdet uge 3-6 i venstre menulinie)

Jeg kører også hold med opstart 18.februar og 8.april, så del også gerne budskabet om den billige mulighed med gravide veninder og bekendte med senere termin end jer!

Håber på at se nogen af jer!

Mange venlige hilsner herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Sahara82

Kender du til hold omkring Thisted, for indtil videre er der kun reklameret for hold i KBH i marts gruppen?

Anmeld

10. december 2012

doula

smsh skriver:

Kender du til hold omkring Thisted, for indtil videre er der kun reklameret for hold i KBH i marts gruppen?

Jeg kender desværre ikke til nogen hold omkring Thisted. 
Men jeg ved der er en doula-aspirant i Thisted, som du kan overveje at kontakte:   Gro Christensen - tlf. nr.: 5094 9858

Måske kan hun tilbyde dig individuel fødselsforberedelse billigt eller evt et helt doulaforløb gratis, hvor hun også støtter dig og din kæreste under selve fødslen. For at blive færdiguddannet doula, skal man nemlig have to fulde forløb inkl. fødsler. Derfor tilbyder doula-aspiranter ofte deres hjælp gratis. Kender ikke selv Gro, og tror endnu ikke hun har en hjemmeside, men læs evt mere om hvad en doula er på min side:  bedrefodsel.dk

Anmeld

7. februar 2013

Sandra1985

doula skriver:

Kære Marts-terminsgruppe 

Vil lige tippe jer om, at jeg underviser frivilligt i fødselsforberedelse ved Shezone.dk og holdene er derfor super billige for jer at gå på! 

Det koster kun 250 kr for 4 gange á 2 timer! Max 6 deltagere pr. hold! Sted: Blågårds Plads, 3.sal ovenpå biblioteket.

Det næste hold starter 14.januar!

Tilmelding her:  http://www.shezone.dk/Landaktiviteter (tryk på holdet uge 3-6 i venstre menulinie)

Jeg kører også hold med opstart 18.februar og 8.april, så del også gerne budskabet om den billige mulighed med gravide veninder og bekendte med senere termin end jer!

Håber på at se nogen af jer!

Mange venlige hilsner herfra 

Har lige snuppet den sidste plads på 18. februar - holdet  Så må vi håbe jeg når alle lektioner inden bebber kommer til verden! Har termin 20. marts...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.