Navne afstemning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn kan I bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.395 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. december 2012

lycly

Ikke fordi jeg nødvendigvis bliver klogere af denne afstemning, det er mest for hyggens skyld Får forhåbentligt kønnet at vide på fredag og vi er lidt på bar bund med et pigenavn. Det må jo også gerne passe til Julia. Stem på jeres favorit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

TNBC

LuLy skriver:

Ikke fordi jeg nødvendigvis bliver klogere af denne afstemning, det er mest for hyggens skyld Får forhåbentligt kønnet at vide på fredag og vi er lidt på bar bund med et pigenavn. Det må jo også gerne passe til Julia. Stem på jeres favorit

Jeg hedder selv julie og min søster hedder sara, så helt sikkert sara.

Anmeld

9. december 2012

Pigent

LuLy skriver:

Julie og Thea

Elina og Emma passer også godt til. 

Anmeld

9. december 2012

come2

LuLy skriver:

Elina

Anmeld

9. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Julia og Sara 

Anmeld

9. december 2012

Ayasmor

rikkeregnbue skriver:

Julia og Sara 

Jeg er helt enig her. Synes Sara passer godt til Julia, endda med samme endelser. Måske jeg er lidt farvet også, men skidt pyt

Hilsen Sara

Anmeld

9. december 2012

Tasjaxx

LuLy skriver:

Åh, Liva er da bare så sødt! Synes også at Julia og Liva passer godt sammen, men det kan også bare være fordi, at jeg er smaskforelsket i navnet Liva 

Anmeld

9. december 2012

lycly

Tasjaxx skriver:

Åh, Liva er da bare så sødt! Synes også at Julia og Liva passer godt sammen, men det kan også bare være fordi, at jeg er smaskforelsket i navnet Liva 

Det er jeg også! Kæresten bryder sig bare slet ikke om det Endnu

Anmeld

9. december 2012

Muhmi

Så klart Liva!! Elsker det navn!!

Anmeld

9. december 2012

wamse

Emma elsker navnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.