Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Ikke fordi jeg nødvendigvis bliver klogere af denne afstemning, det er mest for hyggens skyld Får forhåbentligt kønnet at vide på fredag og vi er lidt på bar bund med et pigenavn. Det må jo også gerne passe til Julia. Stem på jeres favorit
Ikke fordi jeg nødvendigvis bliver klogere af denne afstemning, det er mest for hyggens skyld Får forhåbentligt kønnet at vide på fredag og vi er lidt på bar bund med et pigenavn. Det må jo også gerne passe til Julia. Stem på jeres favorit
Julie og Thea
Elina og Emma passer også godt til.
Elina
Julia og Sara
rikkeregnbue skriver: Julia og Sara
Jeg er helt enig her. Synes Sara passer godt til Julia, endda med samme endelser. Måske jeg er lidt farvet også, men skidt pyt
Hilsen Sara
Åh, Liva er da bare så sødt! Synes også at Julia og Liva passer godt sammen, men det kan også bare være fordi, at jeg er smaskforelsket i navnet Liva
Tasjaxx skriver: Åh, Liva er da bare så sødt! Synes også at Julia og Liva passer godt sammen, men det kan også bare være fordi, at jeg er smaskforelsket i navnet Liva
Så klart Liva!! Elsker det navn!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128