Hvad får man i SU med barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Simon Isaksen

Mettefpigen skriver:

Det er begge :-)

nice  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Mettefpigen

Simon Isaksen skriver:

J

nice  

Jaa med su lån og før skat... Det ville min kæreste og jeg ihvertfald få hvis vi begyndte at læse...... Så der skal sku arbejdes ved siden af ;-)

Anmeld

9. december 2012

Simon Isaksen

Mettefpigen skriver:

Jaa med su lån og før skat... Det ville min kæreste og jeg ihvertfald få hvis vi begyndte at læse...... Så der skal sku arbejdes ved siden af ;-)

med su lån og før skat så det jo ikke meget , du får 5662 før skat uden su lån selvom du ikke er forsøger og su lån er vel ca 3000 så det jo 8.662 før skat  så det jo alligevel ikke ret meget den stiger

Anmeld

9. december 2012

Mettefpigen

Simon Isaksen skriver:

K

med su lån og før skat så det jo ikke meget , du får 5662 før skat uden su lån selvom du ikke er forsøger og su lån er vel ca 3000 så det jo 8.662 før skat  så det jo alligevel ikke ret meget den stiger

Kan ikk huske præcis hvad tallene er på, men man får omkring 1200 fordi begge er på su, lån er vidst 2700.... Men nej det er ikk meget men heldigvis er der boligsikring og hjælp til dagpleje når nan går ned i penge, ig heldigvis kan man arbejde ved siden af når vi er 2 :-)

Anmeld

9. december 2012

Simon Isaksen

Mettefpigen skriver:

Kan ikk huske præcis hvad tallene er på, men man får omkring 1200 fordi begge er på su, lån er vidst 2700.... Men nej det er ikk meget men heldigvis er der boligsikring og hjælp til dagpleje når nan går ned i penge, ig heldigvis kan man arbejde ved siden af når vi er 2 :-)

Det rigtig nok .. 
 - men ja okay der er jo også børne penge og alt det ved siden af så det heler bliver jo til mange penge i sidste ende men så længe det kan løbe rundt er det jo godt

Anmeld

9. december 2012

Zelinasmor

Vi fik 10.500 udbetalt hver i måneden EFTER skat.

Vi tog begge højeste SU-lån og fik begge forsørgertillæg.

+ det kan i få et suplerende tillæg fordi at i begge to studere. Derfor den høje indtægt.

Dvs. 21.000 udbetalt tilsammen hver måned hvis i vælger lån.

Hvordan det hænger sammen med barsel er der andre der har forklaret, så det gider jeg ikke til 

Anmeld

9. december 2012

Mettefpigen

xoxotasha skriver:

WWaVi fik 10.500 udbetalt hver i måneden EFTER skat.

Vi tog begge højeste SU-lån og fik begge forsørgertillæg.

+ det kan i få et suplerende tillæg fordi at i begge to studere. Derfor den høje indtægt.

Dvs. 21.000 udbetalt tilsammen hver måned hvis i vælger lån.

Hvordan det hænger sammen med barsel er der andre der har forklaret, så det gider jeg ikke til 

Wauww... Jeg fik afvide at vi ville få 9300 før skat..

Anmeld

9. december 2012

Zelinasmor

Mettefpigen skriver:

Wauww... Jeg fik afvide at vi ville få 9300 før skat..

Nu er vores jo MED su-lån, tillæg osv.

Men jo 10.500 ca i måneden. 

Anmeld

9. december 2012

Mettefpigen

xoxotasha skriver:

Nu er vores jo MED su-lån, tillæg osv.

Men jo 10.500 ca i måneden. 

Min ville også være med lån og tillæg for at begge er på su.... Synes bare at der er rigtig stor forskel fra 10000 til 7000....

Anmeld

9. december 2012

Zelinasmor

Mettefpigen skriver:

Min ville også være med lån og tillæg for at begge er på su.... Synes bare at der er rigtig stor forskel fra 10000 til 7000....

Der er også stor forskel.

Inden jeg fik barn fik jeg jo alm. udeboende su.

MED lån dengang fik jeg 7600 udbetalt alt i alt. 

Da jeg så flyttede sammen med min eks og vi fik et barn. Så fik vi hver især 10.500 udbetalt.

Du kan se beløbene på su's hjemmeside.

SU som forsørger (ikke enlig, men stadig forsørger)

supplerende SU-lån til forsørgere der bor sammen med en anden SU-modtager.

Men det kommer selvfølgelig også an på hvor meget du betaler i skat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.