Simon 2 år - 'Se mor!........'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Hønsemor

Simon og jeg var en tur ude i sneen da vi skulle ud og handle  Han sidder på kælken på vej ned til supermarkede og ser at et forældrepar og deres to børn er ved at bygge noget..

Da vi er færdig med at handle går vi samme tur tilbage og denne familie er nu færdig med at bygge snemanden  Det for så Simon til at udbryde 'Se mor! Kæmpe tissemand!'. Jeg begynder at grine og må samtidig forklare Simon at det er en snemand, hvortil knægten meget begejsteret udbryder 'Jaaa! Tissemand!' 

Enten har far og søn tilbragt for meget tid sammen eller også er der noget knægten helt har misforstået 

Kan dertil fortælle at både en ældre dame og familien overhørte vores samtale og at alle 5 grinte meget højt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

B&J

HVOR ER BØRN BARE DEJLIGE

Anmeld

9. december 2012

Nessie

Ha ha ha, børn er underholdende, og i den alder får de rigtig mane mennesker til at smile

Anmeld

9. december 2012

Troldemommi

Hvor sjovt, og sødt, børn er skønne

Monica

Anmeld

9. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hønsemor skriver:

Simon og jeg var en tur ude i sneen da vi skulle ud og handle  Han sidder på kælken på vej ned til supermarkede og ser at et forældrepar og deres to børn er ved at bygge noget..

Da vi er færdig med at handle går vi samme tur tilbage og denne familie er nu færdig med at bygge snemanden  Det for så Simon til at udbryde 'Se mor! Kæmpe tissemand!'. Jeg begynder at grine og må samtidig forklare Simon at det er en snemand, hvortil knægten meget begejsteret udbryder 'Jaaa! Tissemand!' 

Enten har far og søn tilbragt for meget tid sammen eller også er der noget knægten helt har misforstået 

Kan dertil fortælle at både en ældre dame og familien overhørte vores samtale og at alle 5 grinte meget højt 

Nuuurh, sikke en vinter guldkorn.... Det er simpelthen helt igennem fantastiske når de begynder at snakke...

Anmeld

9. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Griner! Vh stine

Anmeld

10. december 2012

Dinsen

10. december 2012

MorDk

Hihi... jeg elsker bare børn!!

Anmeld

10. december 2012

Dot D

Fantastisk

Børn har nogle gange nogle sjove "oversættelser".... En veninde var ude hos en kollega med sin lille dreng, de er så nede og se deres nye fiskedam i haven - og drengen siger højt og flot: Se mor, sikke en stor pik, ja det var så en fisk, ups....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.