fjernvarme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. december 2012

MorTil4<3

jeg er så heldig at jeg har fundet min drømmemand, og jeg er så flytte med ham ud i et lækkert hus i midt Næstved

men men men det hus her er kun udstyret med en brandeovn og en varmeblæser der sugr kold luft ind og varmer det op og spytter det ud i hjemmet

det virker faktisk rent ud sagt af H til!!

så nu her mens jeg sidder i huset alene hjemme denne wekend da manden er til julefrokost og mandehørmswekend sger jeg lidt rundt efter priser på fjernvarme, hva det vil kosteat lægge in, MEN jeg kn bare ik finde sådan noget nogen steder!
er der nogen derude der har prøvet at få lagt fjernevarme ind fra bunden ??

dvs lagt rør, sat radiatore op og så videre??
hva sådan noget koster??
hvad kan man få af tilskud??

jaa kom endelig med jeres erfaringer

for jeg tænker desværre at om nogen år når vores børn er så store at de gerne vil hae deres privatliv med en lukket dør, vil deres værelser blive noget kolde når der ligesom ik kan komme varme ind i deres værelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Hullabullabulla

MilleMus1988 skriver:

jeg er så heldig at jeg har fundet min drømmemand, og jeg er så flytte med ham ud i et lækkert hus i midt Næstved

men men men det hus her er kun udstyret med en brandeovn og en varmeblæser der sugr kold luft ind og varmer det op og spytter det ud i hjemmet

det virker faktisk rent ud sagt af H til!!

så nu her mens jeg sidder i huset alene hjemme denne wekend da manden er til julefrokost og mandehørmswekend sger jeg lidt rundt efter priser på fjernvarme, hva det vil kosteat lægge in, MEN jeg kn bare ik finde sådan noget nogen steder!
er der nogen derude der har prøvet at få lagt fjernevarme ind fra bunden ??

dvs lagt rør, sat radiatore op og så videre??
hva sådan noget koster??
hvad kan man få af tilskud??

jaa kom endelig med jeres erfaringer

for jeg tænker desværre at om nogen år når vores børn er så store at de gerne vil hae deres privatliv med en lukket dør, vil deres værelser blive noget kolde når der ligesom ik kan komme varme ind i deres værelser

Ja vi fik lagt ind - vi gav 75.000 alt inklusive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.