hvor mange timer i træk som jeres nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. december 2012

1990h

om natten?

man skal vel ikke vække dem og give dem mad hvis de bare sover igennem..eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Frøken J.

1990h skriver:

om natten?

det kommer vist an på fødselsvægten. mener man anbefaler at gøre det hos meget små (vægtmæssigt) børn. vi vækkede Rose hver 3. -4. time, for det havde vi fået at vide. set i bagklogskabens lys var det ren idioti. hun vejede over fire kilo, var sund og rask og skulle nok selv sige til, og tog fint på. så det gør jeg IKKE næste gang :p

Anmeld

7. december 2012

Gardenia

1990h skriver:

om natten?

Sålænge de følger deres vægtkurve er der ingen grund til at vække dem om natten. Vi vækkede vores dreng når vi gik i seng, et sted mellem 22 og 23, og gav ham nat-mad, så sov han til 6.30

Anmeld

7. december 2012

1990h

Gardenia skriver:

Sålænge de følger deres vægtkurve er der ingen grund til at vække dem om natten. Vi vækkede vores dreng når vi gik i seng, et sted mellem 22 og 23, og gav ham nat-mad, så sov han til 6.30

okai det var også flot han sov så længe

Anmeld

7. december 2012

1990h

Gardenia skriver:

var det jeres indtryk at han sov bedre hvis han fik"natmad"?

Anmeld

7. december 2012

1990h

Frøken J. skriver:

det kommer vist an på fødselsvægten. mener man anbefaler at gøre det hos meget små (vægtmæssigt) børn. vi vækkede Rose hver 3. -4. time, for det havde vi fået at vide. set i bagklogskabens lys var det ren idioti. hun vejede over fire kilo, var sund og rask og skulle nok selv sige til, og tog fint på. så det gør jeg IKKE næste gang :p

hehe så har du lidt erfaring du kan tage med næste gang

Anmeld

7. december 2012

Gardenia

1990h skriver:

var det jeres indtryk at han sov bedre hvis han fik"natmad"?

Absolut. Han fik sin sidste omgang et sted mellem 19 og 20, så hvis han skulle holde sig til 06.30 blev det for meget. 8 timers tid er maksimalt de kan holde, og det er jo kun fordi de sover og kroppen er slukket at de kan det.

Anmeld

7. december 2012

1990h

Gardenia skriver:

Absolut. Han fik sin sidste omgang et sted mellem 19 og 20, så hvis han skulle holde sig til 06.30 blev det for meget. 8 timers tid er maksimalt de kan holde, og det er jo kun fordi de sover og kroppen er slukket at de kan det.

hihi man lære hele tiden noget nyt

Anmeld

7. december 2012

DitteFisk

Det er vist meget individuelt hvad sundhedsplejersker vejleder til netop til dét. Vi skulle bare lade min søn sove.. mens andre fik at vide, at baby skulle have mad hver 3. - 4. eller 5. time, tror jeg det var.. Så jeg ville vende den med egen sundhedsplejerske.. 

Anmeld

8. december 2012

k&k&k&k

1990h skriver:

om natten?

Her sov Kaya igennem fra hun var 5 uger - fra kl. 22 til 06 

Hun havde dog tabt sig meget i starten fordi vi kæmpede med amningen, men SP sagde at så længe hun ikke havde brug for en opfyldning om natten skulle vi bare lade hende sove - så det gjore vi 

Og hun har ikke taget skade af ingen midnatssnack at få - tvært imod 

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.