Ja, i dag har jeg være til scanning og lægesamtale og jeg var jo ret spændt på, hvad de vurderede bettefisen til at være.. Det var stadig en dejlig dreng, der lå derinde
og i følge målene vurderede ham til at veje 1800 g, så det var ret gennemsnitlig (2% over den midterste kurve) 
Så indtil videre ingen kæmpe baby til os (som sidst) 
Lægesamtalen var igen en sludder for en sladder, hvor hun ikke rigtig kunne svare på vores spørgsmål, mest fordi de endnu ikke havde besluttet, om jeg skal føde i Svendborg eller Odense pga min blødersygdom... Så hun ville lige tage mig op på konference senere på dagen.. Jeg kunne ikke rigtig lade være med at grine lidt, da vi kørte derfra, for de vidste jo at jeg kom.... Så de kunne jo godt have undersøgt de ting inden.. Men men vi tog så ned i byen for at få brunch og købe julegaver, og inden vi havde sat os ned på cafeen, ringede lægen og sagde, at hun havde talt med overlægen (som vi talte med til den første lægesamtale) og de havde besluttet, at jeg skal føde på Svendborg og at hun havde bokket en tid til ks fredag d 1/2 kl 8.00 

Så jeg bliver altså mor for 3. gang d 1. februar 
De to store er faktisk også født på fredage
Lidt sjovt
Og så fik vi købt en del af julegaverne
Så en dejlig fridag! Nu har jeg så kun 5 arbejdsdage tilbage og så står den på barsel 

Håber I har det godt derude - hvis I er der endnu ?? Der er ikke megen aktivitet herinde...

/ Taco78 
Anmeld