Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Findusinde

Hej

Når man har fundet den barnevogn man gerne vil have, i mit tilfælde i babysam, skal man så betale den med det samme og have den med hjem, eller kan man reservere den frem til man har født? Og i så fald, koster det noget i depositum?

Har forelsket mig i denne barnevogn http://www.babysam.dk/scandia-go.aspx 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Mira0911

Du kan sagtens have den til at stå hos dem indtil du har født... Ved ikke hvordan det er med betaling...

Anmeld

10. juni 2009

Cris

Den er en sej barnevogn!  

Jeg kan se, at der er muligheden for at skrive en email. Jeg ville spørge per email til dem, hvis jeg ikke kunne tage til butikken og spørge der:  shop@babysam.dk

De har også måske forskellige muligheder til at betale og hente den i de forskellige butikker...

Anmeld

10. juni 2009

Findusinde

Cris skriver:

Den er en sej barnevogn!  

Jeg kan se, at der er muligheden for at skrive en email. Jeg ville spørge per email til dem, hvis jeg ikke kunne tage til butikken og spørge der:  shop@babysam.dk

De har også måske forskellige muligheder til at betale og hente den i de forskellige butikker...

Jah, er den ikke fiiin?? Er helt vild med den.. Er spændt på at se om den lever op til billederne når jeg ser den.. Skal måske til babysam i dag, så må jeg prøve at snakke med dem om det..

Anmeld

10. juni 2009

prettybutterfly

Kender du ikke nogen som kan have den i kælderen eller noget? Man siger jo det bringer uheld at have den hjemme. Tænker bare hvis de ikke vil opbevare den.

Anmeld

10. juni 2009

Findusinde

prettybutterfly skriver:

Kender du ikke nogen som kan have den i kælderen eller noget? Man siger jo det bringer uheld at have den hjemme. Tænker bare hvis de ikke vil opbevare den.

Jeg tror godt jeg kan finde plads et andet sted, hvis de ikke vil opbevare den.. Mine forældre har vist fint plads..

Anmeld

10. juni 2009

Lone Jakobsen

jeg har lige købt en, dog i ønskebørn... men mon ikke reglerne er nogenlunde de samme.
vi sku betale 500 kr i depositum, og resten ved afhentning. de opbevarer den gerne til man har født. man ringer bare når fødslen er overstået og så samler de den, gør den klar, og kører en tur rundt i butikken med den for lige at sikre at alt er okay.
det fungerede på samme måde da jeg købte en vogn i babysam for 4½ år siden.

Anmeld

10. juni 2009

Misjelle

Hej Findusinde

Vi købte vores barnevogn i babysam og kunne sagtens have den stående hos dem indtil den lille kom. Man skal bare ringe 2 dage før man skal bruge den.

Mht. betaling kunne man selv vælge om man ville betale et depositum, eller om man ville betale hele beløbet med det samme.

Håber det hjalp og kan godt forstå du har forelsket dig i den vogn

Anmeld

10. juni 2009

Findusinde

Så er barnevognen bestilt...  Det blev den jeg var vild med dog i andre farver, den var lige vild nok i butikken den sorte og hvide..  Men SKØNT det er på plads..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.