De der tænder...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. december 2012

SaNiNa

De trækker virkelig tænder ud på mor.

Naia er ved at få to hjørnetænder på engange og de tager virkelig hårdt på hende, feber rød numse, pyldre (ondt) græder hun er bare plaget af dem.

Hende gummer er 3 gange så stor som normalt det er især slemt om aften når hun skal falde til ro.

Og hun har ellers været så let at putte det sidste tid, men bare ikke lige fortiden

Er jeres også meget plager af tand frembrud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

L&V

SaNiNa skriver:

De trækker virkelig tænder ud på mor.

Naia er ved at få to hjørnetænder på engange og de tager virkelig hårdt på hende, feber rød numse, pyldre (ondt) græder hun er bare plaget af dem.

Hende gummer er 3 gange så stor som normalt det er især slemt om aften når hun skal falde til ro.

Og hun har ellers været så let at putte det sidste tid, men bare ikke lige fortiden

Er jeres også meget plager af tand frembrud

Vi er ik kommet til dem endnu. Men dem hun har fået har været grumme.. Snot, rød mås, pyller, vil ik spise, vil ik sove og bare rigtig ked

Anmeld

7. december 2012

RiUL

Ja, Oliver har 4 stk hjørnetænder på vej. Og kun en er brudt igennem. Hans gummer er også mega hævede, og han har også virkelig haft ondt, feber og diarre.

Vi gav panodil inden sengetid i nogle dage, ellers græd han helt utrøsteligt og bed i sine fingre.

Det er bare hårdt når der kommer tænder..

Anmeld

7. december 2012

Ka+Ma=Be

Efter Benjamin fik kindtænder, har alle de andre tænder virket som "ren luft"  Hold op, han var ulykkelig og havde høj feber. 

Men her i november måned fik han 4 hjørnetænder, og dem synes jeg egentlig ikke vi har haft problemer med (.) Eller også er jeg bare stadig mærket af kindtænderne

På de sidste 3 måneder har Benjamin fordoblet tandsættet fra 8 til 16 tænder!!! 

Anmeld

8. december 2012

SaNiNa

Det lyder til vi alle sammen er ved at være ramt at tand frem brud.

Jeg har stort set ikke sovet i nat, hun har bare grædt og grædt...

hun har intet spist i går og fingerne er hele tiden i munden.

Så til nat får hun nok en lille bitte smule panodil, for ellers går jeg vist under af træthed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.