Hvilken hue???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken hue?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

953 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. december 2012

birthee

Ja, det er jo et januar-barn jeg venter mig denne gang, og de to andre er fra henholdsvis april og maj, så er lidt på bar bund med hensyn til hvilken hue jeg skal købe???

Hvad har I købt til jeres vinterbarn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

B&J

jeg vil nok købe en alm god hue for babyen putter jo i vognen

Anmeld

7. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt blank, for jeg ville købe begge dele! Lige nu bruger alberte elefanthue, fordi den også dækker på halsen. Men er først lige gået over til elefanthue. Vh stine

Anmeld

7. december 2012

lycly

Jeg tror bare jeg ville købe en uld hjelm, ikke en elefanthue

Anmeld

7. december 2012

Isabella_mor

vi havde en uldhjelm fra Pure baby.. som fungerede så godt til vores lille basse.. det var først da han begyndte at sidde op i barnevognen at han fik elefanthue på.

Anmeld

7. december 2012

Muhmi

Djævlehue... De er bare super gode synes jeg

Anmeld

7. december 2012

Frøken J.

birthee skriver:

Ja, det er jo et januar-barn jeg venter mig denne gang, og de to andre er fra henholdsvis april og maj, så er lidt på bar bund med hensyn til hvilken hue jeg skal købe???

Undskyld jeg blander mig, men hvad har du iklædt dit aprilbarn ude? Jeg står lidt i den modsatte situation med at jeg har en fra midt oktober, så er lidt på bar bund med et tidligt forårsbarn

Anmeld

8. december 2012

birthee

Frøken J. skriver:

Undskyld jeg blander mig, men hvad har du iklædt dit aprilbarn ude? Jeg står lidt i den modsatte situation med at jeg har en fra midt oktober, så er lidt på bar bund med et tidligt forårsbarn

DDu spørger bare:-) hun havde en bomulds hue på, sådan en "hjelm"... Hun er fra 2. April 2011, men der var det også varmt....

Anmeld

8. december 2012

kekp

birthee skriver:

Min søn er fra Januar i år. Jeg brugte en hjemmestrikket hue/hjelm og så havde jeg også en hjeml i uld. Det fungerede fint 

Anmeld

8. december 2012

Maja_4000

Caroline er fra december .. Hun havde en elefanthue og det vil jeg også vælge igen hvis jeg skal have flere vinterbabyer

Vi havde en uldhue fra Joha .. Den kan godt anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.