Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, det er jo et januar-barn jeg venter mig denne gang, og de to andre er fra henholdsvis april og maj, så er lidt på bar bund med hensyn til hvilken hue jeg skal købe???
Hvad har I købt til jeres vinterbarn???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg vil nok købe en alm god hue for babyen putter jo i vognen
Jeg har stemt blank, for jeg ville købe begge dele! Lige nu bruger alberte elefanthue, fordi den også dækker på halsen. Men er først lige gået over til elefanthue. Vh stine
vi havde en uldhjelm fra Pure baby.. som fungerede så godt til vores lille basse.. det var først da han begyndte at sidde op i barnevognen at han fik elefanthue på.
Djævlehue... De er bare super gode synes jeg
birthee skriver: Ja, det er jo et januar-barn jeg venter mig denne gang, og de to andre er fra henholdsvis april og maj, så er lidt på bar bund med hensyn til hvilken hue jeg skal købe??? Hvad har I købt til jeres vinterbarn???
Undskyld jeg blander mig, men hvad har du iklædt dit aprilbarn ude? Jeg står lidt i den modsatte situation med at jeg har en fra midt oktober, så er lidt på bar bund med et tidligt forårsbarn
Frøken J. skriver: Undskyld jeg blander mig, men hvad har du iklædt dit aprilbarn ude? Jeg står lidt i den modsatte situation med at jeg har en fra midt oktober, så er lidt på bar bund med et tidligt forårsbarn
DDu spørger bare:-) hun havde en bomulds hue på, sådan en "hjelm"... Hun er fra 2. April 2011, men der var det også varmt....
Min søn er fra Januar i år. Jeg brugte en hjemmestrikket hue/hjelm og så havde jeg også en hjeml i uld. Det fungerede fint
Caroline er fra december .. Hun havde en elefanthue og det vil jeg også vælge igen hvis jeg skal have flere vinterbabyer
Vi havde en uldhue fra Joha .. Den kan godt anbefales
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128