Kolde tæer og hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Når min datter sover ude er hendes hænder og fødder altid iskolde når hun kommer ind.

Hun har tykke luffer på, og på fødderne har hun almindelig strømper, uld strømper og udendørs futter uldtæppe og dyne på og de er stadig iskolde.

Har børn bare kolde hænder og fødder eller skal de pakkes yderligere ind? Om natten er de også iskolde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

DitteFisk

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men måske har hun bare brug for endnu mere, for at holde kropstemperaturen? Ligger hun i barnevogn, så isorlér bunden og husk godt med varmt tøj på hele kroppen (nogle glemmer benene). 

Anmeld

7. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Gigl skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men måske har hun bare brug for endnu mere, for at holde kropstemperaturen? Ligger hun i barnevogn, så isorlér bunden og husk godt med varmt tøj på hele kroppen (nogle glemmer benene). 

Hun er 10 mdr og sover i barnevogn i tyk flyverdragt og har som skrevet et uldtæppe og baby dyne over sig og det der barnevogn ting over oveni købet sover hun på en lukket Altan så der er lidt varmere end helt udenfor.

Jeg synes det bliver svært at pakke hende meget mere ind men hendes hænder og især fødder er bare så utroligt kolde at jeg tænker det ikke må være rart. Jeg kan jo selvfølgelig ligge hende indenfor men hun sover bare bedre udenfor og det vil vuggestuen også gøre når hun er kørt ind og skal sove der

Anmeld

7. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Gigl skriver:

Og så har hun altid uld/bomuld undertøj og nattøj på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.