Skal scannes mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Victoria2013

Yep, så er jeg nået forbi magiske 12+0 (er 12+1 i dag) og på mandag skal jeg til scanning sammen med kæresten og se den lille bebs... ih hvor jeg glæder mig men er også lidt nervøs... men har jo ikke haft nogle problemer og har ikke blødt eller noget, så alt bør vel være fint?

Håber bare alt er godt, i sidste weekend afslørede vi hemmeligheden for vores familier og jeg har fortalt endnu en god veninde om bebs i denne uge. Det bliver først "rigtig" officielt efter på mandag dog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

miig1989

Kia2013 skriver:

Yep, så er jeg nået forbi magiske 12+0 (er 12+1 i dag) og på mandag skal jeg til scanning sammen med kæresten og se den lille bebs... ih hvor jeg glæder mig men er også lidt nervøs... men har jo ikke haft nogle problemer og har ikke blødt eller noget, så alt bør vel være fint?

Håber bare alt er godt, i sidste weekend afslørede vi hemmeligheden for vores familier og jeg har fortalt endnu en god veninde om bebs i denne uge. Det bliver først "rigtig" officielt efter på mandag dog

Åhh hvor spændende !
Man slapper lidt mere af, når man er når de "milepæle" hvis man kan sige det sådan .. Og især når man har været til scanninger ..

Er det nf i skal til på mandag ?

Reagerede familien så, som I havde regnet med ?

Anmeld

7. december 2012

Victoria2013

miig1989 skriver:

Åhh hvor spændende !
Man slapper lidt mere af, når man er når de "milepæle" hvis man kan sige det sådan .. Og især når man har været til scanninger ..

Er det nf i skal til på mandag ?

Reagerede familien så, som I havde regnet med ?

Ja det er NF på mandag

Familierne (min familie og svigerfamilie) blev i hvert fald glade min mor var godt nok lidt stille først, tror lige hun skulle vænne sig til nyheden, for hun havde åbenbart ikke lige set det komme... men så ringede hun da også 2 gange dagen efter og snakkede løs om graviditeter

Min storesøster fortalte jeg det over en gang video-skype, vi har ikke altid så meget tilfælles og snakker ikke altid så meget, men sikke en samtale vi så fik, det var rigtig rart

Anmeld

7. december 2012

miig1989

Kia2013 skriver:

Ja det er NF på mandag

Familierne (min familie og svigerfamilie) blev i hvert fald glade min mor var godt nok lidt stille først, tror lige hun skulle vænne sig til nyheden, for hun havde åbenbart ikke lige set det komme... men så ringede hun da også 2 gange dagen efter og snakkede løs om graviditeter

Min storesøster fortalte jeg det over en gang video-skype, vi har ikke altid så meget tilfælles og snakker ikke altid så meget, men sikke en samtale vi så fik, det var rigtig rart

Det lydet dejligt

Det er godt, når familien tager det som man håbede eller bedre
er din mor så også begyndt at planlægge og sådan ? :p
Fortalte mine forældre og svigerforældre det sidste weekend, min mor begyndte at snakkr om en gammel vugge og svigermor og noget babytøj og sådan :p

Forresten vi har en hemmelig gruppe på facebook, der sker der lidt mere end her på terminsgruppen .. Ved ikke om du er med der eller ej :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.