Ja så har jeg desværre brug for jeres kloge og gode møder råd igen!
Milo er nu 10 måneder ( så godt som) og Daniella er 4 1/2 år, de sover begge inde ved os på hver deres side af vores seng i deres egen seng helt klasket op af vores ( gudske tak og lov for et stort soveværelse
) .
vi knus elsker at have ungerne inde ved os og Daniella kan mentalt slet ikke klare ikke at sove inde ved os!
nu er problemet så bare putningen Milo har udviklet sig helt vildt på 14 dage han har lært at kravle rigtigt (før krøb han) han har lært at sidde og 100% stabilt, han rejser sig helt op af alt ting og oveni det hele er han ved at få sin 7 tand
nu er han så begyndt at drille når han skal sove, han rejser sig op, vi når ikke at ligge ham før han er oppe og stå igen og igen og dette kan vi bruge hele aften på og d. Bliver puttet forholdsvis tæt Milo kl. 18.30 og Daniella vil vi gerne have i seng kl 19 så hun kan få lov og plads til at ligge og koble af til en bog eller film men han kan jo ikke få ro eller falde i søvn med alt den støj Milo laver!
What to do?
Min mor forslog at han skulle ind og sove på eget værelse (Daniella er nemlig ikke mulig at flytte) men det har hverken manden eller jeg det godt med, vi vil gerne have vores børn inde ved os så hvad gør vi så?
HJÆLP!!!
i ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt nyt-år 

Anmeld