Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maricel skriver: hej, hvad sige du for kr. 50 i color flow mix + udglattere hvor meget color flow mix er der stadigvæk i pakke?
hej, hvad sige du for kr. 50 i color flow mix + udglattere
hvor meget color flow mix er der stadigvæk i pakke?
Det er for lidt, jeg kan gå med til 70 kr. pp.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Ringene - er de til kransekage?
Ringene - er de til kransekage?
Jeg har et helt sæt med kransekage ringe, og så har jeg et sæt ringe der er "bulet" en den ene ende.
Simon's moar <3 skriver: Er det lysene? For så er de solgt, kan bare ikke finde ud af at slette billederne igen :/ Har streget dem ud i teksten,
Er det lysene? For så er de solgt, kan bare ikke finde ud af at slette billederne igen :/ Har streget dem ud i teksten,
Nej dine plungetal
Simon's moar <3 skriver: Det er for lidt, jeg kan gå med til 70 kr. pp.
hvad så med kr.60 + porto for det to? så tage jeg dem
men jeg ved høre om hvor meget er der tilbage af den color flow?
hvad så med kr. 70 + pp for det to? så tage jag dem...
men jeg vil høre om hvor megat tilbage af den color flow?
Maricel skriver: hvad så med kr.60 + porto for det to? så tage jeg dem men jeg ved høre om hvor meget er der tilbage af den color flow?
vi mødes på midten , 65 kr pp?
den er helt ny , så den er helt fuld
Lullaby skriver: Nej dine plungetal
nååh , nu er jeg med
jamen du kan sende mig en mail så får du mine konto oplysninger bettina_selch@yahoo.dk
ok det aftale 65,- + porto, men måske kan jeg komm og hente den personlig, hvor bor du? jeg bor i herlev....
Maricel skriver: ok det aftale 65,- + porto, men måske kan jeg komm og hente den personlig, hvor bor du? jeg bor i herlev....
jeg bor lige uden for Vejle, så det kan vist ikke betale sig :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128