Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Tusinde tak.. Hvordan går det med dig?
Tusinde tak.. Hvordan går det med dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
_-Kathrine-_ skriver: PunkEr gået 2 dage over tid, så er pænt utålmodig nu!Vil rigtig gerne føde inden nytår, og der er også en smule tegn, men det kan man jo desværre aldrig vide sig sikker på
PunkEr gået 2 dage over tid, så er pænt utålmodig nu!Vil rigtig gerne føde inden nytår, og der er også en smule tegn, men det kan man jo desværre aldrig vide sig sikker på
Månsson skriver: Puha det kan jeg skisme godt først.. Når man først runder den så er der bare ikke mere tålmodighed tilbage.. Håber snart der er en bebs til jer.. Hvad er det så lige aldersforskellen bliver der?
Puha det kan jeg skisme godt først.. Når man først runder den så er der bare ikke mere tålmodighed tilbage.. Håber snart der er en bebs til jer.. Hvad er det så lige aldersforskellen bliver der?
_-Kathrine-_ skriver: Ja og især når man håbede på at føde liiidt før terminen Der bliver lidt over 20 måneder imellem dem, så er spændt på hvordan storebror tager det...! :-)
Ja og især når man håbede på at føde liiidt før terminen Der bliver lidt over 20 måneder imellem dem, så er spændt på hvordan storebror tager det...! :-)
Månsson skriver: He he ja så er tiden bare rigtig lang..Okay der bliver 22 mellem Laura og den ny her, det er super spændende hva de siger til det og hvordan tingene ændre sig. Og om de er som dem vi har i forvejen
He he ja så er tiden bare rigtig lang..Okay der bliver 22 mellem Laura og den ny her, det er super spændende hva de siger til det og hvordan tingene ændre sig. Og om de er som dem vi har i forvejen
_-Kathrine-_ skriver: Ja vi er også spændte på om vi får en lige så stille og rolig lillebror! Vi krydser fingre
Ja vi er også spændte på om vi får en lige så stille og rolig lillebror! Vi krydser fingre
Månsson skriver: Det kan jeg godt forstå og kan du så komme igang med at føde den lillebror
Det kan jeg godt forstå og kan du så komme igang med at føde den lillebror
_-Kathrine-_ skriver: Yes presser alt hvad jeg kan
Yes presser alt hvad jeg kan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128