av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Tanja Hedelund Jensen

Har ikke været på arbejde siden tirsdag middag, da jeg havde ondt i mig bækken. Har siden holdt mig i ro, uden bedring, så jeg var ved læge i morges, hendes dom lyder på bækkenløsning 

Har fået en henvisning til sygehusets fys. for at se om de kan hjælpe mig. 

På mandag skal jeg snakke med min leder om vi kan få skruet en deltids sygemeldning sammen, for tanken om fuldtids gør mig skør. Det er alt for lang tid til april...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Tulle83

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Har ikke været på arbejde siden tirsdag middag, da jeg havde ondt i mig bækken. Har siden holdt mig i ro, uden bedring, så jeg var ved læge i morges, hendes dom lyder på bækkenløsning 

På mandag skal jeg snakke med min leder om vi kan få skruet en deltids sygemeldning sammen, for tanken om fuldtids gør mig skør. Det er alt for lang tid til april...

Åh sikke noget skidt! Håber du finder en løsning med dit arbejde, som du kan klare trod smerter. Kan godt forstå du ikke "bare" vil ligge derhjemme hvis man kan være fri!

Ved godt det ikke helt kan sammenlignes, men jeg har en diskusprolaps i lænden, og jeg har haft/har stor glæde af McKenzie øvelserne der har tilformål at styrke ryg, lænd og bækken. De findes på nettet og er lette at gå til derhjemme.

Rigtig god bedring og kæmpe herfra.

Anmeld

8. december 2012

th

Tanja Hedelund Jensen skriver:

av tanja, det lyder da m´bare slet ikke sjovt. håber virkelig at du kommer over det, eller får det lidt bedre. kan godt forstå dig med at få lov til at arbjede lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.