Hvor meget tabte du dig før du blev gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor maget tabte du dig før du blev gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

525 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Anonym trådstarter

hejsa piger! 

Jeg er i den situation at jeg skal tabe mig før jeg kan blive gravid! Så nu går mit spørsmål til jer der har været i samme situation som mig, om hvor meget i tabte før i blev gravid? 

I må rigtigt gerne uddybe jeres svar evt. Men hvordan i tabte jer og hvor lang tid der gik fra i havde tabt jer til i blev gravid! 

rigtigt god dag til jer allesammen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hejsa piger! 

Jeg er i den situation at jeg skal tabe mig før jeg kan blive gravid! Så nu går mit spørsmål til jer der har været i samme situation som mig, om hvor meget i tabte før i blev gravid? 

I må rigtigt gerne uddybe jeres svar evt. Men hvordan i tabte jer og hvor lang tid der gik fra i havde tabt jer til i blev gravid! 

det jo helt forskelligt hvor meget der er behov for at tabe, det kommer jo an på hvor meget man vejer for meget inden osv - så det kan jo godt være at måske 60% herinde skulle tabe 20 kg, men det betyder jo ikke du også skal - det kan jo være du kan nøjes med 10kg (eller omvendt, hvis du forstår?)

men kan desværre ikke svare, da jeg ikke selv skulle tabe mig, men held og lykke med det hele

Anmeld

6. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

hejsa piger! 

Jeg har godt nok PCO og skulle derfor også tabe mig for at afhjælpe PCO'en.

Men jeg nåede at tabe mig 12 kilo og så blev jeg gravid. Jeg fik ganske vist en enkelt omgang hormoner (pergotime) til at hjælpe mine æg med at vokse, men er ret sikker på at det virkede meget bedre fordi jeg fik tabt mig inden 

Jeg spiste bare sundt, dyrkede en masse motion og lange gåture. Brugte det første stykke tid madital.dk så jeg kunne få overblik over hvor store portioner jeg egentligt måtte spise og hvad jeg manglede af vitaminer og fibrer 

Gulerødder og agurk var min ven  Jeg var meget sulten det første stykke tid fordi jeg jo var vant til at spise hvad jeg havde lyst til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.