Julegaver købt online :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Troldemommi

Pixum.dk

Jeg har lige brugt 1500 kr på Julegaver fra deres side, tre store lærreder, to kopper, en kalender og en hulens masse alm billeder blev der købt, alt sammen med billeder af Johanne

Tror der er tre hold bedster der bliver rigtig glade til jul

og når man som mig HADER at shoppe i alm butikker så er det bare så nemt at gøre det hele online

Ville bare lige dele min glæde

Køber i også julegaver online?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Monica P skriver:

Pixum.dk

Jeg har lige brugt 1500 kr på Julegaver fra deres side, tre store lærreder, to kopper, en kalender og en hulens masse alm billeder blev der købt, alt sammen med billeder af Johanne

og når man som mig HADER at shoppe i alm butikker så er det bare så nemt at gøre det hele online

Monica

Nej, jeg køber som regel ikke julegaver online. Jeg gider ikke det bøvl, hvis de skal byttes og så synes jeg mange gange, at det bliver for dyrt i fragt/porto.

Anmeld

6. december 2012

Miin'Baby'Mus

Monica P skriver:

Pixum.dk

Monica

Ja i år er de fleste at vores gaveindkøb gjort online - der er så mange der minusser fragten fra og er der ingen fragt så spare man som regel nogle penge da tingene oftest er billigere på nettet 

Anmeld

6. december 2012

Troldemommi

LilleNyPåVej skriver:

Ja i år er de fleste at vores gaveindkøb gjort online - der er så mange der minusser fragten fra og er der ingen fragt så spare man som regel nogle penge da tingene oftest er billigere på nettet 

Jeg gør det egentlig ikke så meget for at spare penge, jeg gør det fordi jeg virkelig ikke kan lide at gå i butikker, men selvfølgelig så er det jo dejligt også at spare lidt  

Anmeld

6. december 2012

Miin'Baby'Mus

Monica P skriver:

Jeg gør det egentlig ikke så meget for at spare penge, jeg gør det fordi jeg virkelig ikke kan lide at gå i butikker, men selvfølgelig så er det jo dejligt også at spare lidt  

Har ikke noget imod butikker, så længe jeg ikke skal ud i december måned hehe  Gider ikke al den asen og masen, så det er egentligt som regel sådan at gaverne er købt inden den 1 december 

Anmeld

6. december 2012

Troldemommi

MoarHvidovre skriver:

Nej, jeg køber som regel ikke julegaver online. Jeg gider ikke det bøvl, hvis de skal byttes og så synes jeg mange gange, at det bliver for dyrt i fragt/porto.

nej det skal nok helst være noget man er sikker på ikke skal byttes, men jeg tror ikke bedsteforældre vil have billeder af deres barne/børnebørn byttet, det håber jeg da ikke

Anmeld

6. december 2012

Troldemommi

LilleNyPåVej skriver:

Har ikke noget imod butikker, så længe jeg ikke skal ud i december måned hehe  Gider ikke al den asen og masen, så det er egentligt som regel sådan at gaverne er købt inden den 1 december 

Nej ikke alt den asen og masen jeg syntes det er rigeligt med dagligvareindkøbene

Anmeld

6. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Monica P skriver:

nej det skal nok helst være noget man er sikker på ikke skal byttes, men jeg tror ikke bedsteforældre vil have billeder af deres barne/børnebørn byttet, det håber jeg da ikke

Nej, selvfølgelig skal de ikke byttes - det var nok også en af de ting som jeg ville bestille over nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.