Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her er Villads' værelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: De er rigtig fine og vi er meget glade for dem.. jeg købte dem på lagersalg i februar mener jeg det var
De er rigtig fine og vi er meget glade for dem.. jeg købte dem på lagersalg i februar mener jeg det var
1990h skriver: har kigget og kigget efter dem på nettet og mener at ha fundet dem til 850 med fragt..det nok det biligste jeg kan finde..
har kigget og kigget efter dem på nettet og mener at ha fundet dem til 850 med fragt..det nok det biligste jeg kan finde..
An&Jo skriver: Nu ved jeg ikke hvor du bor, men sebra holder lagersalg to gange om året i Esbjerg og der kan man spare mange penge..
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men sebra holder lagersalg to gange om året i Esbjerg og der kan man spare mange penge..
1990h skriver: puha vil ikke spare en krone..er fra sjælland:p
puha vil ikke spare en krone..er fra sjælland:p
An&Jo skriver: Jeg gav ikke andet end 150kr for de fire der.. plus du sparer rigtig meget på andre ting, for mig kunne det betale sig at køre fra nord til syd..
Jeg gav ikke andet end 150kr for de fire der.. plus du sparer rigtig meget på andre ting, for mig kunne det betale sig at køre fra nord til syd..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128