Gave til DP-mor hvad skal jeg putte i kurven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Misscbn

B&J skriver:

ej det er jo fantastisk nødder og marcipan mange mange tak det havde jeg ikke lige tænkt på og julepynt ja daniel kan jo lave noget til hende mange mange tak for den vidunderlige ide

det var så lidt hun blev helt rørt og hun har 3 børn der osse elsker marcello så tænkte jeg de skulle kunne lave lidt familie hygge derfor var marcipan, nougat og nødder oplagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

B&J

blankholm skriver:

det var så lidt hun blev helt rørt og hun har 3 børn der osse elsker marcello så tænkte jeg de skulle kunne lave lidt familie hygge derfor var marcipan, nougat og nødder oplagt

Jaaaaa det var en fantastisk ide ej hvor er jeg glad for alle de nye ideer

Anmeld

6. december 2012

liwsmor

B&J skriver:

Jaaa du har helt ret

ej hvor er jeg glad for alle de gode ideer

det godt de kan hjælpe

Anmeld

6. december 2012

Muhmi

Figner, pebbernødder, vaniliekranse, en lille julestjerne, en god flaske vin (Hun har jo også fri en gang imellem ) Måske en lille seddel hvor daniel har lavet en tegning på og i så skriver hvor glade i har været for hende som dp-mor?

Har ikke læst de andre svar, så frygter lidt at jeg gentager nogle heheh, men det var vist lige det jeg kunne komme på

Anmeld

6. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Figner, pebbernødder, vaniliekranse, en lille julestjerne, en god flaske vin (Hun har jo også fri en gang imellem ) Måske en lille seddel hvor daneil har lavet en tegning på og i så skriver hvor glade i har været for hende som dp-mor?

Har ikke læst de andre svar, så frygter lidt at jeg gentager nogle heheh, men det var vist lige det jeg kunne komme på

vi har også valgt at vedlægge et lille brev det skal hun have for hun har betydet så meget for os

og mange tak søde for alle de viunderlige svar det hjælper så meget

Anmeld

6. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

vi har også valgt at vedlægge et lille brev det skal hun have for hun har betydet så meget for os

og mange tak søde for alle de viunderlige svar det hjælper så meget

Velbekomme sveske!! 

Anmeld

6. december 2012

Benjamins'mor

Peber nødder.
Bolcher.
En rødvin/hvidvin/champagne.
En lille tegning fra din søn.

Anmeld

6. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Velbekomme sveske!! 

Anmeld

6. december 2012

B&J

Benjamins'mor skriver:

Peber nødder.
Bolcher.
En rødvin/hvidvin/champagne.
En lille tegning fra din søn.

Jaa den med bolcher ja det kunne være spænde hvis man fandt en gammel dags pose uhhh det bliver spænde det her

og mange tak

Anmeld

6. december 2012

Benjamins'mor

B&J skriver:

Jaa den med bolcher ja det kunne være spænde hvis man fandt en gammel dags pose uhhh det bliver spænde det her

og mange tak

Velbekomme .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.