en masse rodet sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Tina72

Hej

Vi har bare fået en masse rodet sammen herhjemme pt.

For et par måneder siden fik Peter ondt i sin ene testikel. Han var lige begyndt at cykle meget så vi troede det måske kunne være det. Han tog til lægen og blev henvist til sygehuset, nå for at gøre et kort så har han været til undersøgelse/ scanning derude et par gange og i torsdags var jeg med ham da det fortalte de havde fundet noget som så "suspekt" ud (altså muligvis kræft). ARG her gik vi og "bare" troede det var en forstrækning- sådan noget rammer da altid alle andre end os!!!!!
Heldigvis har det danske sygehusvæsen vist sig fra sin bedste side, og i går fik han brev med han allerede skulle indlægges på mandag.
Han kommer så i narkose og de åbner og tager prøver, mens han er i narkose, og hvis det er kræft fjerner de den med det samme samt tager prøver fra den anden.
Cecilie (som bliver 13 lige om lidt)er jo meget følsom, så vi har valgt at fortælle hende at han bare lige skal ud og kigges på.

Udover det står vi midt i et bilkøb- er faktisk halvvejs kommet af med den gamle uden at havefundet en ny.

Og sååååå har vi købt en pony til Cecilies fødselsdag, hun er jo total hestegal og planen var hun skulle have en pony til sin konfirmation næste år, men her for et par uger siden ringede min veninde at hun kende den her pony som ejeren ville sælge ekstrem billigt da hun var i pengenød-  vi bildte Cecilie ind det var en pony hun kunne passe her hele sommeren så hun lige kunne rpøve den nogle gange inden vi købte den. De lignede et godt match så vi købte krikken. Nu har hun så passet en i et par uger og krikken er betalt- såååååå da vi spiste aftensmad søndag aften kom "madammen" med følgende udtagelse "jeg tror ikke jeg ønsker mig en hest til min konfirmation alligevel-jeg syntes det tager for meget tid" ARGGGGG...
Peter og jeg gloede på hinanden og jeg knækkede sammen af grin og måtte undskylde det med at William havde lavet noget sjovt. Jamen er det ikke "komisk" her har pigen gået og plaget om en hest i nogle år, vi har købt en og 14 dage før hun skal have den er det ikke længere et ønske!!!! Helt ærligt dette bliver nok en af de største gave vi nogensinde giver hende, og allerede nu går jeg med et sug i maven om hun bliver skuffet???

Nå det var lige lidt herfra :-)

Tina - som måske nu selv har fået sin egen pony :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Muslingen

Hej Tina.
Pyha for en omgang.
Håber alt går vel med operationen på mandag. Det er bare ikke sjovt!

Hvor er det bare typisk at hun nu ikke ønsker sig en hest mere. Sådan er Amalie også tit (og hendes far....)

Hvad søger i for en bil?

Kh Fie

Anmeld

11. juni 2009

Tina72

ja mht bil er det jo det store spørgsmål :-) vi har før haft en renault scenic og den var jeg kanon glad for, der er så meget plads på bagsædet- ungerne sidder højt oppe og har godt udsyn og så er den behagelig at køre i. Menjeg er ikke den store bilekspert, så jeg har sagt at hvis det ikke bliver en sådanne kan han bare vælge en. Hvilket jo bringer til at han,bliver bekymret- høhø for betyder det så bare han kan vælge frit eller betyder det jeg bliver småfornærmet hvis vi ikke køber en sådanne hehe.
Faktisk er jeg ligeglad -der er ham som kører i den til daglig, men han kan da godt lige svede lidt :-) 
Jeg sidder og surver lidt rundt efter priser på billigt mobiltinternet, så kan han få et sådanne med på sygehuset i næste uge og en bærbar pc, så kan da rigtigt få kigget på biler- og afledt tankerne :-)

Anmeld

12. juni 2009

Fines mor

Kære Tina

Hvor gør det mig ondt, jeg håber ikke det er noget alvorligt.
Pøj pøj ...

Anmeld

18. juni 2009

Tina72

kort up-date: det viste sig desværre at være kræft . Han er kommet hjem og skal inden for 2 uger ind og have hele kroppen scannet for at se om noget har bredt sig.
Heldigvis er prognoserne for den slags kræft så gode at helbredelsprocenten ligger ved 97-98 %. Men pyha jeg blev slået ud - eller det gjorde vi da alle. Det er ikke lige det man regner med kan "ske for os".
Tina

Anmeld

18. juni 2009

Muslingen

Åhh nej noget skidt. Jeg føler virkelig med jer!
I må holde fast i den gode helbredelsesprocent! Det skal nok gå, men sjovt er det jo ikke at skulle igennem.
Knus Fie

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Puha... Det er da HELDIGIVIS godt, at det er sådan en høj god procent I har jer...

SEnder alt muligt positiv helbredelsesenergi jeres vej...

KRAM

(og pøj med alt det andet)

Anmeld

18. juni 2009

Annette

Hej Tina

Hvor er jeg ked af at høre I også er kommet på kræftens liste...

Jeg håber ikke det har bredt sig og at han klarer de behandlinger han skal igennem uden at få det alt for skidt..

Mange tanker og knus Annette

Anmeld

19. juni 2009

Strack

Puha sikke en besked.. håber virkelig i kommer igennem det!!!!

tanker herfra

Anmeld

19. juni 2009

Susan1978

Hej Tina...

for høvlet en lortebesked at få...

masser af tanker herfra også håber jeg bare på at de ikke finder mere og at han hurtig bliver 100% rask igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.