Det er ved at gå ud over forholdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste har haft en deperession efter fulgt af angst som han nu i 4 r har fået medicin i mod. Han har sjældent Lyst til sex, jeg elsker sex. Men hver gang jeg lægger op så bliver jeg afvist. Det sidste halve års tid er jeg stoppet med at lægge op til det, for jeg kan simpelthen ikke klare Afvisnigen, så begynder jeg at græde.
Jeg har bedt ham prøve alligevel, snakke med psykiatere om det og han har skiftet medicin til noget det skulle hjælpe. Men Intet har hjulpet ham.
Jeg har sagt til ham tidligere at det går ud over viires forhold, jeg mister lysten til at spørge, taget afstand fra ham og nu har jeg faktisk mistet lysten til at have sex med ham.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er jo super glad for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Anonym trådstarter

40 der har kigget men slet ingen kommentar? Er dette et ømt emne eller? Jeg havde bare brug for lidt positivitet og gode råd i denne hårde tid

Anmeld

6. december 2012

TR

Anonym skriver:

Min kæreste har haft en deperession efter fulgt af angst som han nu i 4 r har fået medicin i mod. Han har sjældent Lyst til sex, jeg elsker sex. Men hver gang jeg lægger op så bliver jeg afvist. Det sidste halve års tid er jeg stoppet med at lægge op til det, for jeg kan simpelthen ikke klare Afvisnigen, så begynder jeg at græde.
Jeg har bedt ham prøve alligevel, snakke med psykiatere om det og han har skiftet medicin til noget det skulle hjælpe. Men Intet har hjulpet ham.
Jeg har sagt til ham tidligere at det går ud over viires forhold, jeg mister lysten til at spørge, taget afstand fra ham og nu har jeg faktisk mistet lysten til at have sex med ham.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er jo super glad for ham

Har du prøvet at snakke med ham om det ?? ..

Anmeld

6. december 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

40 der har kigget men slet ingen kommentar? Er dette et ømt emne eller? Jeg havde bare brug for lidt positivitet og gode råd i denne hårde tid

Jeg tror - og dette et intet ondt, men at folk der ikke har prøvet eller været inde i sådan noget har svært ved at forholde sig til det.

Hvis ikke man har prøvet det, er det måske lidt svært at komme med gode råd.

Anmeld

6. december 2012

B&J

Det er helt alm han får det sådan, når du ikke har det godt mister man tit sexlysten for når man har en deperation + angst ja så kan den være helt væk, og det har INGEN TING med dig at gøre det er kun fordi man ikke  kan rumme alt sådan er det bare og det er ikke mere nemt for ham når du har lyst, for han ved godt du har lyst men svært når man ikke selv har....

og pillerne gør også kun sådan han mister lysten og hvis i har sex en dag kan det gøre den falder, og den kan gøre så han ikke bare kan komme også....

hvis det betyder så meget for dig ja så må du prøve at gøre det alene for han afviser dig ikke med vilje

Anmeld

6. december 2012

2721

Kæmpe Stort kram.
Hvor må det være en Svær situation for jer begge

Jeg er enig med b&j det har intet med dig at gøre. Og er sikker på det er enormt svært for ham, at han ikke kan give dig det du har brug for.
Jeg håber i kan finde en løsning på det hele, men har desværre ikke nogle gode råd. Jeg har selv været din kæreste og her blev det først bedre da jeg havde fået det godt igen. Men husker tydeligt min frustration over ikke at kunne finde lysten.

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

I har helt ret det siger han også men nu er jeg ved at miste lysten og følelserne fordi jeg bliver af vist hver gang. Det er her jeg bliver bange for ved jeg ikke er stoppet med at elske ham, men bare har sat et forsvar op for ikke at blive såret.
Det er vildt frustrerende og hårdt

Men tusinde tak for jeres tilbage meldinger. Har bare brug for lidt støtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.