Anbefal tvillingeklapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.863 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Frøken J.

Hej piger,

Jeg ved der har været lignende debatter oppe at vende før, men jeg synes det er svært at finde rundt i, og måske i kan hjælpe mig med at finde det, der passer til lige præcis VORES behov :-) Vi har efterhånden besluttet at vi måske skal se efter en tvillingeklapvogn. Rose er 1½ når lillebror kommer til verden, så nem transport af dem begge ville være topdollar.

Kravene:

- Den må ikke være for dyr! Vi er studerende
- Den skal være ret nem at transportere, da jeg nok ofte skal have den med op på 2. sal
- Det skal være sådan at den ene side kan ligge, imens den anden sidder. Altså at de ikke begge SKAL være enten liggende eller siddende men uafhængige af hinanden
- Og så skal det ikke være umuligt at kunne have den med i en bus.

Kan i hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Valle81

Emmaljunga twin nitro

Den koster næsten 7000 fra ny, men jeg sælges sjovt nok en til salg du kan se den på min profil

Sælges til næsten halv pris

Anmeld

5. december 2012

Tulle28

Carena Double Swing - den er billig (2.700,- fra ny). Men uanset hvad du ender med, bliver den nok svær at få op på 2. sal

Vi har en Mountain Buggy Duet.

Anmeld

5. december 2012

Frøken J.

Valle81 skriver:

Emmaljunga twin nitro

Den koster næsten 7000 fra ny, men jeg sælges sjovt nok en til salg du kan se den på min profil

Sælges til næsten halv pris

Åååh den ville jeg vildt gerne købe!! Men min kæreste mener jo at "det kan godt vente, vi skal vente til januar eller februar", og så er den jo nok solgt

Anmeld

5. december 2012

Valle81

Frøken J. skriver:

Åååh den ville jeg vildt gerne købe!! Men min kæreste mener jo at "det kan godt vente, vi skal vente til januar eller februar", og så er den jo nok solgt

Kan skal vi ikke se tiden an og se hvad der er sket med vognen sidst i januar

Anmeld

5. december 2012

Frøken J.

Valle81 skriver:

Kan skal vi ikke se tiden an og se hvad der er sket med vognen sidst i januar

Jo, du må endelig vende tilbage, hvis du stadig har den til den tid

Anmeld

5. december 2012

Valle81

Frøken J. skriver:

Jo, du må endelig vende tilbage, hvis du stadig har den til den tid

Det er en aftale

Anmeld

5. december 2012

sarahb

urban jungle mountain buggy, den fedeste vogn hvor man også kan klikke en lidt på og de kan ligge, sidde osv hver for sig. Og så er den let og med gode hjul.
Den koster i nypris ca. 10000-12000 men kan fået på Dba til 2000-3500 og det er DET værd. Alt betræk kan tages af og vaskes også

Anmeld

5. december 2012

Annette A

Vi har købt en brugt Emmaljunga tvilingeklapvogn på den blå avis som ikke er alt for stor og den lille skal derfor ligge i en voksipose, da en lift bliver for stor. Så kan storebror sidde på den anden side og de kan fungere uafhængigt af hinanden. Vi er meget glad for vores køb og valg af vogn da den er let og ikke vildt bred og kan da kun anbefale at kigge på den blå avis hvor man kan få mange udmærket vogne uden at skulle bruge voldsomt mange penge.

Anmeld

5. december 2012

Krussedulle

Frøken J. skriver:

Hej piger,

Jeg ved der har været lignende debatter oppe at vende før, men jeg synes det er svært at finde rundt i, og måske i kan hjælpe mig med at finde det, der passer til lige præcis VORES behov :-) Vi har efterhånden besluttet at vi måske skal se efter en tvillingeklapvogn. Rose er 1½ når lillebror kommer til verden, så nem transport af dem begge ville være topdollar.

Kravene:

- Den må ikke være for dyr! Vi er studerende
- Den skal være ret nem at transportere, da jeg nok ofte skal have den med op på 2. sal
- Det skal være sådan at den ene side kan ligge, imens den anden sidder. Altså at de ikke begge SKAL være enten liggende eller siddende men uafhængige af hinanden
- Og så skal det ikke være umuligt at kunne have den med i en bus.

Kan i hjælpe?

Vil også anbefale Carena! den har bla vundet tænk's bedst i test.. Og så har den indivuelle sæder, så er der heller ikke så mange pillerier

Vi skal selv ud og have en til januar!

Vi har en emmaljunga twin cerox, og det er som sådan en fin nok vogn, men den er ikke ret stor!
Og ungerne sidder tit og stjæler hinandens sutter osv.. Savner lidt en "skillevæg" imellem dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.