NF fredag så nervøs:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg skal til nf på fredag og hvor er jeg bare nervøs om den enten er død eller om der noget med den:/ så den lille til scanning ca da jeg var 6+5 og igen 8+0 men er godt nok nervøs nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

M (:

Hej jeg skal til nf på fredag og hvor er jeg bare nervøs om den enten er død eller om der noget med den:/ så den lille til scanning ca da jeg var 6+5 og igen 8+0 men er godt nok nervøs nu

Det er helt normalt at være nervøs op til skanningerne, kan selv huske hvor hæslig jeg synes ventetiden var ( https://www.baby.dk/debat/191672pi1/graviditet/skal-til-nf-i-dag.aspx)..

Jeg er sikker på at alt er fint, og glæder mig til en forhåbentlig positiv update på fredag! Skal nok krydse fingre for dig! 

Anmeld

5. december 2012

M&N

Anonym skriver:

Uhh hvor kan jeg godt huske følelsen! Man skal bare huske sig selv på at det er OKAY at være nervøs - selvom der sikkert slet ikke er noget i vejen. I flest tilfælde er der jo den fineste blob til NF!

God scanning - alt skal nok gå rigtig fint!

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det er helt normalt at være nervøs op til skanningerne, kan selv huske hvor hæslig jeg synes ventetiden var ( https://www.baby.dk/debat/191672pi1/graviditet/skal-til-nf-i-dag.aspx)..

Jeg er sikker på at alt er fint, og glæder mig til en forhåbentlig positiv update på fredag! Skal nok krydse fingre for dig! 

Tak selv om det nummer to så jeg godt nok nervøs

Anmeld

5. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Tak selv om det nummer to så jeg godt nok nervøs

Jeg tror ikke bekymringen bliver mindre fra gang til gang - man er jo mor, så snart man får de to streger, så selvfølgelig er man bekymret for det lille liv i maven! 

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Uhh hvor kan jeg godt huske følelsen! Man skal bare huske sig selv på at det er OKAY at være nervøs - selvom der sikkert slet ikke er noget i vejen. I flest tilfælde er der jo den fineste blob til NF!

God scanning - alt skal nok gå rigtig fint!

Det køre bare rundt i hovedet om hjertet slår har ikk set den siden 8+0 og er 13+0 på fredag Puha

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg tror ikke bekymringen bliver mindre fra gang til gang - man er jo mor, så snart man får de to streger, så selvfølgelig er man bekymret for det lille liv i maven! 

Du har nok rat er bare bange for at hjertet ikk slår har ikk set den siden 8+0 og er 13+0 på fredag

Anmeld

5. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Du har nok rat er bare bange for at hjertet ikk slår har ikk set den siden 8+0 og er 13+0 på fredag

Når man først har set hjerteblink er risikoen for, at den lille er gået til jo ret lille.. Er sikker på, at alt er ok! 

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Når man først har set hjerteblink er risikoen for, at den lille er gået til jo ret lille.. Er sikker på, at alt er ok! 

Det rigtig har set den to gange jo tror ikk jeg får sovet imorgen på grund af jeg er nervøs heldigvis er det om formiddagen

Anmeld

5. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Det rigtig har set den to gange jo tror ikk jeg får sovet imorgen på grund af jeg er nervøs heldigvis er det om formiddagen

Dejligt, at det ikk først er sidst på eftermiddagen - det er jo ulideligt at skulle vente så længe! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.