Tiden flyver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Munder

Jeg vil bare lige give en lille melding herfra. Jeg er lidt fraværende pt., da der sker meget irl. Så jeg får desværre ikke skrevet så meget som jeg gerne vil.

Jeg har rigtig travlt på job, og oveni det  har Glenn og Andrea været syge, så der har ikke været meget overskud til jer. Jeg går dog ind og læser med hele tiden, og snyder mig til 5 minutter her og der.....

Bare et lille øf herfra, hvor vejret er rigtig trist, og Andrea skal i skoven med børnehaven hele dagen

Jeg håber I får en fantastisk Arden-dag i weekenden, og glæder mig til at høre meget mere om den. Og Anja nu venter du lige med at føde indtil efter weekenden ik

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Stumpen

Bare rolig, det har jeg lovet Trine  
Men ja, tiden til at skrive skal der jo også være -selvom jeg synes det er lige groft nok at dit barn og mand kommer før os!!

Håber at Andrea får en god dag -hun er sikkert ligeglad med at det regner, det er som regel kun os voksne der øffer over det...
Kan du have det godt..

Anmeld

10. juni 2009

3rollinger

Ja, jeg faar jo heller ikke skrevet saa meget herninde for tiden. Nogen gange kan jeg slet ikke lade vaere og andre gange kan jeg bare ikke tage mig sammen,

Men jeg foelger da lidt med paa sidelinien, saa ikke noget med at sladre om mig

Igaar faldt jeg paa legepladsen da jeg skulle redde Daniel fra en dum dreng der traadte paa ham og skubbede til ham. Jeg ville loebe hen og sige at det maatte drengen selvfoelgelig ikke, og paa vejen faldt jeg lige saa lang jeg var i sandet og reddede mig en ordenlig og lidt dyb hudafskrabning lige neden for knaeet, ca 15 cm lang og 6-7 cm bred.. Av for hunde da, det gjorde ondt. Jeg proevede at vaere tapper i en halv times tid og lade ungerne lege videre, mens jeg vaskede saaret lidt og puttede vand paa for svien. Men til sidste maatte jeg alligevel gaa hjem og klage min noed til Khike saa han kunne passe mig lidt

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.