Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, det skal vi jo have som en del af tilbehøret til maden juleaften - men hvilken slags kartofler bruger du???
Herhjemme bruger vi perlekartofler på glas, da mine hænder ikke kan det der med at pille kartofler...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er jeg ikke den største fan af brune kartofler
Men når vi endelig får dem så bruger vi glas kartofler, jeg synes det smager fint nok
især da hverken jeg eller min forlovede gider det store forarbejde
vi tager den hurtige løsning glas kartofler... en omgang alm og en sukkerfri omgang
birthee skriver: Ja, det skal vi jo have som en del af tilbehøret til maden juleaften - men hvilken slags kartofler bruger du??? Herhjemme bruger vi perlekartofler på glas, da mine hænder ikke kan det der med at pille kartofler...
Jeg elllllsker brune kartofler! det er blevet helt ekstremt efter jeg er blevet gravid
Normalt kan jeg sagtens spise brune kartofler af glaskartofler, men juleaften, skal det altså være pille-kartofler
Vi bruger den hurtigste løsning
Gør som dig med perlekartofler
Jeg er oz vokset op med glaskartofler, og det bruger vi oz hvis det bare skal være hurtigt.. Men de små rigtige friske kartofler smager fantastisk og er klart at foretrække!
Glas kartofler stegt eller hvad vi skal kalde det i smør og flormelIs.
koge og pil-selv kartofler...
Helt sikkert af bittesmå pillekartofler vi bruger kun glaskartofler hvis det virkelig skal gå hurtig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128