Brune kartofler :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken slags kartofler?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.312 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. december 2012

birthee

Ja, det skal vi jo have som en del af tilbehøret til maden juleaften - men hvilken slags kartofler bruger du???

Herhjemme bruger vi perlekartofler på glas, da mine hænder ikke kan det der med at pille kartofler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Bertris

Nu er jeg ikke den største fan af brune kartofler  

Men når vi endelig får dem så bruger vi glas kartofler, jeg synes det smager fint nok  

især da hverken jeg eller min forlovede gider det store forarbejde

Anmeld

5. december 2012

B&J

vi tager den hurtige løsning glas kartofler... en omgang alm og en sukkerfri omgang

Anmeld

5. december 2012

Miss Church

birthee skriver:

Ja, det skal vi jo have som en del af tilbehøret til maden juleaften - men hvilken slags kartofler bruger du???

Herhjemme bruger vi perlekartofler på glas, da mine hænder ikke kan det der med at pille kartofler...

Jeg elllllsker brune kartofler!  det er blevet helt ekstremt efter jeg er blevet gravid  

Normalt kan jeg sagtens spise brune kartofler af glaskartofler, men juleaften, skal det altså være pille-kartofler 

Anmeld

5. december 2012

Clisolka

Vi bruger den hurtigste løsning 

Anmeld

5. december 2012

Laulund87

Gør som dig med perlekartofler

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

birthee skriver:

Jeg er oz vokset op med glaskartofler, og det bruger vi oz hvis det bare skal være hurtigt.. Men de små rigtige friske kartofler smager fantastisk og er klart at foretrække!

Anmeld

5. december 2012

livhemdrup

Glas kartofler stegt eller hvad vi skal kalde det i smør og flormelIs. 

Anmeld

5. december 2012

Muhmi

koge og pil-selv kartofler...

Anmeld

5. december 2012

SaNiNa

Helt sikkert af bittesmå pillekartofler vi bruger kun glaskartofler hvis det virkelig skal gå hurtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.