omsorgsdag i praktik???? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2012

MosterA

Har brug for hjælp fra pædagogstuderende der er i gang nu eller som lige er blevet færdig.

Sagen er den at jeg er i tvivl om jeg har ret til omsorgsdage når nu jeg kun er i praktik? Det skal lige siges at det er min førse lønnede praktik.

Hvis jeg har ret til det vil det så sige at jeg har 2 dage (pr. barn) i år og 2 dage (pr. barn) næste år, selv om jeg kun skal være der til 31.01.13? Ville være SÅ dejligt 

Jeg har forsøgt at finde info på praktikstedet, men hende der ved det er ikke på stedet til daglig og kunne godt tænke mig at vide hvad jeg kan regne med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

trunte24

MosterA skriver:

Har brug for hjælp fra pædagogstuderende der er i gang nu eller som lige er blevet færdig.

Sagen er den at jeg er i tvivl om jeg har ret til omsorgsdage når nu jeg kun er i praktik? Det skal lige siges at det er min førse lønnede praktik.

Hvis jeg har ret til det vil det så sige at jeg har 2 dage (pr. barn) i år og 2 dage (pr. barn) næste år, selv om jeg kun skal være der til 31.01.13? Ville være SÅ dejligt 

Jeg har forsøgt at finde info på praktikstedet, men hende der ved det er ikke på stedet til daglig og kunne godt tænke mig at vide hvad jeg kan regne med 

Ja, det har du. Det havde jeg i hvert fald

Anmeld

5. december 2012

MosterA

trunte24 skriver:

Ja, det har du. Det havde jeg i hvert fald

Hvornår var du i praktik - hvis jeg må spørge? Og var det hen over nytår?

Anmeld

5. december 2012

PernilleogLouis

MosterA skriver:

Jeg havde i hvert fald i min 2.løn (havde ik barn de andre praktikker)

Anmeld

5. december 2012

trunte24

MosterA skriver:

Hvornår var du i praktik - hvis jeg må spørge? Og var det hen over nytår?

det var jeg fra feb til aug i år. 1 lønnet

Anmeld

5. december 2012

MosterA

trunte24 skriver:

det var jeg fra feb til aug i år. 1 lønnet

Hvor dejligt, så er der jo nok ikke lavet meget om siden 

Kunne rigtig god bruge de dage her mellem jul og nytår!

Mange tak.

Anmeld

5. december 2012

Sara.

Det havde jeg

Anmeld

5. december 2012

Maja88

det har du

Anmeld

5. december 2012

trunte24

MosterA skriver:

Hvor dejligt, så er der jo nok ikke lavet meget om siden 

Kunne rigtig god bruge de dage her mellem jul og nytår!

Mange tak.

Nej, det tror jeg ikke det er

Og er 90 % sikker på du også har 2 efter nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.