Hvordan undgår jeg bedst rygning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2012

malliebooh

Jeg går til dans hver onsdag og torsdag, men om onsdagen foregår det i privat hjem hvilket betyder at i pauserne ryger alle rygerne indenfor der hvor vi nu alle sidder. Det kan være rimelig heftig og tyk røg da det ihvertfald er 3/4 af danserne der ryger - storryger!! 

Jeg vil jo rigtig gerne holde mig i form og jeg elsker at danse men jeg kan ikke nøjes med kun at komme om torsdagen, da jeg er hjælpeinstruktør om onsdagen. Der er endnu ingen af dem der ved at jeg er gravid, så hvordan undgår jeg bedst den skorstensrygning uden at afsløre min lille hemmelighed?? 

Hvis det nu bare var 1 eller 2 af dem der røg, ville det jo ikke være så besværligt men det er altså ca. 15 ud af 20 :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

FrkZier

malliebooh skriver:

Jeg går til dans hver onsdag og torsdag, men om onsdagen foregår det i privat hjem hvilket betyder at i pauserne ryger alle rygerne indenfor der hvor vi nu alle sidder. Det kan være rimelig heftig og tyk røg da det ihvertfald er 3/4 af danserne der ryger - storryger!! 

Jeg vil jo rigtig gerne holde mig i form og jeg elsker at danse men jeg kan ikke nøjes med kun at komme om torsdagen, da jeg er hjælpeinstruktør om onsdagen. Der er endnu ingen af dem der ved at jeg er gravid, så hvordan undgår jeg bedst den skorstensrygning uden at afsløre min lille hemmelighed?? 

Hvis det nu bare var 1 eller 2 af dem der røg, ville det jo ikke være så besværligt men det er altså ca. 15 ud af 20 :/ 

sig du har brug for frisk luft og gå udenfor?

eller bare spørg om i ikke kan åbne et vindue da røgen er ret heftig

Anmeld

5. december 2012

Christina :-)

malliebooh skriver:

Er du bange for barnet går til ved røg?

Anmeld

5. december 2012

malliebooh

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Er du bange for barnet går til ved røg?

Nej men af den kaliber som de ryger, der får selv jeg det skidt.. Mine øjne begynder at svide og jeg får det skidt 

Anmeld

5. december 2012

malliebooh

FrkZier skriver:

sig du har brug for frisk luft og gå udenfor?

eller bare spørg om i ikke kan åbne et vindue da røgen er ret heftig

Jaa, kan jeg vist blive nød til :/

Anmeld

5. december 2012

Christina :-)

malliebooh skriver:

Nej men af den kaliber som de ryger, der får selv jeg det skidt.. Mine øjne begynder at svide og jeg får det skidt 

Nåh:

Anmeld

5. december 2012

Bertris

malliebooh skriver:

evt prøv at hør om i ikke kan lave en ryge politik da du føler dig meget generet af det, jeg kan heller ikke have at der er et dusin mennesker der ryger i et rum, det er virkelig ubehageligt, selvom man ikke er gravid . 

Hvis de ikke vil gå med til det er der ikke så meget andet for end at gå ind i et andet rum / ud  

Anmeld

5. december 2012

malliebooh

Bertris skriver:

evt prøv at hør om i ikke kan lave en ryge politik da du føler dig meget generet af det, jeg kan heller ikke have at der er et dusin mennesker der ryger i et rum, det er virkelig ubehageligt, selvom man ikke er gravid . 

Hvis de ikke vil gå med til det er der ikke så meget andet for end at gå ind i et andet rum / ud  

Ja, tror de glemmer det alligevel hvis man har indgået det og så er jeg nok nød til at gå udenfor alligevel 

Anmeld

5. december 2012

Bertris

malliebooh skriver:

Ja, tror de glemmer det alligevel hvis man har indgået det og så er jeg nok nød til at gå udenfor alligevel 

Du kan altid prøve 

Selvom jeg har røget forhen og sådan kan jeg heller ikke have for mange der ryger på en gang xD

Anmeld

5. december 2012

malliebooh

Bertris skriver:

Du kan altid prøve 

Selvom jeg har røget forhen og sådan kan jeg heller ikke have for mange der ryger på en gang xD

Nej altså jeg synes nu heller ikke det er fordi jeg er hys på det punkt, havde det nu bare været et par stykker så er det jo nu engang hvad det er.. Men når det er 15 der ryger 5-6 cigaretter på 2 timer.. Så blir det ret tæt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.