Nogen med et godt råd? barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Zelinasmor

Hej de damer.

Jeg har de sidste mange måneder brugt klapvogn. Men nu er vejret altså ikke til det mere. Problemet er at jeg har en basson (1år gammel) hvor stellet er ja i stykker vil jeg kalde det.

De PIVER som en sindssyg når man går med den (har fået den smurt og diverse ting og sager) Kurven nedenunder er også halvt røget af. 

Er i det hele taget mega sur over at give så mange penge for en vogn der holdte 3-4 måneder.

Jeg kunne tage ind med den, men problemet er at kvitteringen er forsvundet med min flytning. Så har i en ide til hvad jeg kan gøre?

Tror i jeg kan ringe ned og hører ang kvitteringen? For synes ligesom det er dem der burde fikse vognen. Eller er det mig der er gal på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Miin'Baby'Mus

xoxotasha skriver:

Hej de damer.

Jeg har de sidste mange måneder brugt klapvogn. Men nu er vejret altså ikke til det mere. Problemet er at jeg har en basson (1år gammel) hvor stellet er ja i stykker vil jeg kalde det.

De PIVER som en sindssyg når man går med den (har fået den smurt og diverse ting og sager) Kurven nedenunder er også halvt røget af. 

Er i det hele taget mega sur over at give så mange penge for en vogn der holdte 3-4 måneder.

Jeg kunne tage ind med den, men problemet er at kvitteringen er forsvundet med min flytning. Så har i en ide til hvad jeg kan gøre?

Tror i jeg kan ringe ned og hører ang kvitteringen? For synes ligesom det er dem der burde fikse vognen. Eller er det mig der er gal på den?

De burde da have en kopi af kvitteringen.

Jeg købte vores Brio vogn i Ønskebørn, og når jeg ringede derind havde de deres egen kopi af de ting jeg skulle have - de skulle bare bruge mit navn og min terminsdato.

Anmeld

5. december 2012

modesty

xoxotasha skriver:

Hej de damer.

Hvis du ikke har en kvittering, bliver det nok ret svært. Men du kan prøve at gå dine kontoudtog igennem og så om du kan finde posteringen.

Anmeld

5. december 2012

Zelinasmor

Vil prøve at ringe derind. Håber at de selv har noget liggende på at jeg har købt vognen hos dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.