Det Gik Fint Til Mit Andet Jordemoder Tjek Idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Nanna1985

Jeg er anden gangs gravid og er idag 28+0
Var så ved mit andet jordemoder tjek idag og alt så bare SÅ fint ud..

Hørte babyens hjertelyd  Det varmer SÅ meget inde i ens hjerte  Det er så FANTASTISK og dejlig livbekræftigene   Hun skønnede babyen til at veje 1200 G  En rigtig fiiiin størrelse
Vægten siger nu desværre + 12 kilo  Synes jeg forsøger at leve sundt og dyrke motion, så skal til at passe lidt på..!!

Ja ville da lige dele min gode dag med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ihh hvor dejligt at alt var fint!
Du kan jo nok ikke gøre så meget ved vægten hvis du lever sundt, dyrker motion osv.. kan det ikke være væske?
knus og tillykke med din gode dag!!

Anmeld

9. juni 2009

Sweet1978

Altid dejligt at få bekræftet at det går godt, jeg elsker personligt at være gravid og glæder mig til jeg får grønt lys til den næste.

Anmeld

9. juni 2009

Nanna1985

Caroline86 skriver:

ihh hvor dejligt at alt var fint!
Du kan jo nok ikke gøre så meget ved vægten hvis du lever sundt, dyrker motion osv.. kan det ikke være væske?
knus og tillykke med din gode dag!!

Tak

Nej har heldgvis intet væske i kroppen.. Skal nok bare være bedre til at spise mange måltider her  

Anmeld

9. juni 2009

Moderator

Nanna1985 skriver:

Tak

Nej har heldgvis intet væske i kroppen.. Skal nok bare være bedre til at spise mange måltider her  

det var da dejligt!
Ja, så må du bare tage dig lidt sammen... hihi
jeg synes det er ok at tage på når man er gravid... du skal nok få dem smidt igen når først guldklumpen er ude!

Anmeld

9. juni 2009

Nanna1985

Caroline86 skriver:

det var da dejligt!
Ja, så må du bare tage dig lidt sammen... hihi
jeg synes det er ok at tage på når man er gravid... du skal nok få dem smidt igen når først guldklumpen er ude!

Ja men tog 25 kilo på med den første og havde svært ved at komme af med de sidste 10 kilo   men nåede at tabe det hele, men det var hårdt og sejt!!

Så ville helst ikk tage for meget på denne gang her

Anmeld

9. juni 2009

Moderator

Nanna1985 skriver:

Ja men tog 25 kilo på med den første og havde svært ved at komme af med de sidste 10 kilo   men nåede at tabe det hele, men det var hårdt og sejt!!

Så ville helst ikk tage for meget på denne gang her

Nej, det kan jeg godt forstå... Jeg kan ikke sende et æble til dig, men ville gerne .. du får en pizza i stedet

Anmeld

9. juni 2009

Nanna1985

Hehe helt i orden  Det smager jo os dejligt, når man laver det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.