Må jeg være med her!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Lunae

Sagen er den at jeg har termin 4 juli, men pga en genfejl skal jeg sættes igang senest i uge 38. Det betyder at jeg nærmest med sikkerhed føder i juni!

Hører jeg så til i denne gruppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Christina :-)

Lunae skriver:

Sagen er den at jeg har termin 4 juli, men pga en genfejl skal jeg sættes igang senest i uge 38. Det betyder at jeg nærmest med sikkerhed føder i juni!

Ja da

Anmeld

5. december 2012

VØS

Ja det gør du da, og velkommen til
Håber du får en god graviditet

Anmeld

5. december 2012

miig1989

Lunae skriver:

Ja selvfølgelig

Men som jeg skrev i dit indlæg ville jeg tro, du vil få mere ud af juli grupper,fordi vi jo er længere henne end dig

Men vil da med glæde have dig her alligevel :p

Anmeld

5. december 2012

Mink

Lunae skriver:

Vi har en fb gruppe som er hemmelig, men den bruger vi lidt mere.. jeg hedder Anne akmese hvis du sender en venneanmodning så skal jeg nok tilføje dig i gruppen  

Anmeld

5. december 2012

Lunae

miig1989 skriver:

Ja selvfølgelig

Men som jeg skrev i dit indlæg ville jeg tro, du vil få mere ud af juli grupper,fordi vi jo er længere henne end dig

Men vil da med glæde have dig her alligevel :p

Ja det er måske rigtig, men altså om man har termin d. 30 juni eller 4 juli, så er man jo nærmest lige langt henne!

Jeg står lidt i et dilemma, synes jeg!

Anmeld

5. december 2012

miig1989

Lunae skriver:

Ja det er måske rigtig, men altså om man har termin d. 30 juni eller 4 juli, så er man jo nærmest lige langt henne!

Jeg står lidt i et dilemma, synes jeg!

Kan godt se det er lidt af et problem ..

Kan du ikke bare være med i begge to :p

Anmeld

5. december 2012

Lunae

miig1989 skriver:

Kan godt se det er lidt af et problem ..

Kan du ikke bare være med i begge to :p

jow måske var det en mulighed, ellers tror jeg faktisk du har ret! Jeg hører mest til i juli- gruppen

Anmeld

5. december 2012

miig1989

Lunae skriver:

jow måske var det en mulighed, ellers tror jeg faktisk du har ret! Jeg hører mest til i juli- gruppen

Hehe .. Synes bare du skal vælge den gruppe, du føler dig bedst tilpas i, hvor du kan snakke med om det der sker for dig lige nu :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.