Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Sagen er den at jeg har termin 4 juli, men pga en genfejl skal jeg sættes igang senest i uge 38. Det betyder at jeg nærmest med sikkerhed føder i juni!Hører jeg så til i denne gruppe?
Sagen er den at jeg har termin 4 juli, men pga en genfejl skal jeg sættes igang senest i uge 38. Det betyder at jeg nærmest med sikkerhed føder i juni!Hører jeg så til i denne gruppe?
Vi har en fb gruppe som er hemmelig, men den bruger vi lidt mere.. jeg hedder Anne akmese hvis du sender en venneanmodning så skal jeg nok tilføje dig i gruppen
miig1989 skriver: Ja selvfølgelig Men som jeg skrev i dit indlæg ville jeg tro, du vil få mere ud af juli grupper,fordi vi jo er længere henne end dig Men vil da med glæde have dig her alligevel :p
Ja selvfølgelig Men som jeg skrev i dit indlæg ville jeg tro, du vil få mere ud af juli grupper,fordi vi jo er længere henne end dig Men vil da med glæde have dig her alligevel :p
Lunae skriver: Ja det er måske rigtig, men altså om man har termin d. 30 juni eller 4 juli, så er man jo nærmest lige langt henne!Jeg står lidt i et dilemma, synes jeg!
Ja det er måske rigtig, men altså om man har termin d. 30 juni eller 4 juli, så er man jo nærmest lige langt henne!Jeg står lidt i et dilemma, synes jeg!
miig1989 skriver: Kan godt se det er lidt af et problem ..Kan du ikke bare være med i begge to :p
Kan godt se det er lidt af et problem ..Kan du ikke bare være med i begge to :p
Lunae skriver: jow måske var det en mulighed, ellers tror jeg faktisk du har ret! Jeg hører mest til i juli- gruppen
jow måske var det en mulighed, ellers tror jeg faktisk du har ret! Jeg hører mest til i juli- gruppen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128