(juli) nu nærmere vi os snart terminsdatoen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Knudsen

Hejsa alle juli-terminsdatoer..

Jeg synes, at tiden bare flyver afsted, nu er vi ved at være tæt på terminsdatoerne.

Hvordan går det med jer?

Her nyder jeg min barsel, men puha det er ved at være hårdt. Jeg synes, at det indimellem kan være en kamp at lufte støvsugeren uden for mange plukveeer.
Jeg har en del flere plukveeer denne gang i forhold til sidste gang, og indimellem bider de godt igen.

Er I ved at være klar til fødsel?

Janni 32+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Mathilde

Hej Janni

Ja tiden går rigtig stærkt nu her til sidst! Jeg har stadig 1 eksamen tilbage (3 er overstået) inden jeg helt kan holde barsel. Den skal jeg til om 2uger og så har jeg 3uger tilbage til termin....

Jeg synes jeg har det fint. Lillepigen har stået fast et par uger og maven er sunket. Jeg har også plukveer især når jeg laver noget fysisk. Nogle gange niver det i underlivet -ved ikke helt hvorfor men skal til læge torsdag til 35ugers undersøgelse.

Vi har købt alt udstyr, men det hele er ikke samlet endnu. Men jeg er ved at være klar til fødslen og glæder mig til at se hende. For min skyld må hun gerne komme om 3uger, men det gør hun nu nok ikke selvom hun vurderes til at veje lidt over gennemsnittet.

Knus Mathilde 34+6

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Må sige jeg også synes tiden til tider går stærkt, men det er også ved at være rigtig hårdt, jeg går på barsel d. 3 juli, og er sat til d. 29 ... så når da at være hjemme lidt, men nu kan hofterne snart ikke klare arbejdet mere ..

Men jeg glæder mig VILDT til min lille pige kommer!! :-)

Vi har de fleste ting på plads, dog er der selvfølgelig lidt småting endnu ... :-)

Sussie 33+4

Anmeld

14. juni 2009

Knudsen

Jeg kan godt forstå, at I glæder jer til jeres barsel, jeg nyder min i fulde drag. Især nyder jeg tiden med min datter på 2,4 år. Med lidt ekstra fridage jeg kan have med hende inden bettemanden melder sin ankomst.

Jeg har slet ikke fundet alle tingene frem endnu, de gemmer sig stadig på loftet. Vi mangler kun at anskaffe os en ny autostol og nogle småting så som sutter, ammeindlæg osv.. 

Sidste gang fødte jeg i 38. uge, så jeg er spændt på om jeg også føder før tid denne gang. Det bliver i hvert fald en mental omstilling, hvis jeg skal gå 2-3 uger over.. 

janni 33+4

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Puha ja, det ville det være !

Jeg er også spændt på hvornår hun vil ud derinde, jeg håber på lidt før, for det er ved at være hårdt efterhånden.
Men hun kommer når hun kommer :-) Så må jeg bare krydse fingre hehe :-)

Anmeld

14. juni 2009

Lærke & Lucas

Hej alle.
Ja tiden nærmere sig og det nervøsiteten stiger må jeg indrømme.
Jeg var til jordemoder i sidste uge og blev sent akut til fødegangen pga. lillepigen ikke var så stor og jeg har forhøjet blodtryk. Det kom som noget af et chok, så synes ikke de sidste dage har været så rare. Mit blodtryk skal jeg have kontrolleret ved min egne læge i morgen så håber den er faldet igen.
Lillepigen har det rigtig fint, hun vejer omkring 2600g så ja hun er lille men inden for den normale grænse.
Hun stod ikke fast endnu sidste uge, er det noget der tager lang tid eller sker det hurtigt?
For min skyld måtte hun gerne komme nu, er lidt nervøs for at det skulle ende galt.
Ellers ja så er alt klar, hun kan bare komme.
Det blev lidt længere end jeg havde regnet med, men trængte lige til og komme af med det.

Britt 37+4

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Britt skriver:

Hej alle.
Ja tiden nærmere sig og det nervøsiteten stiger må jeg indrømme.
Jeg var til jordemoder i sidste uge og blev sent akut til fødegangen pga. lillepigen ikke var så stor og jeg har forhøjet blodtryk. Det kom som noget af et chok, så synes ikke de sidste dage har været så rare. Mit blodtryk skal jeg have kontrolleret ved min egne læge i morgen så håber den er faldet igen.
Lillepigen har det rigtig fint, hun vejer omkring 2600g så ja hun er lille men inden for den normale grænse.
Hun stod ikke fast endnu sidste uge, er det noget der tager lang tid eller sker det hurtigt?
For min skyld måtte hun gerne komme nu, er lidt nervøs for at det skulle ende galt.
Ellers ja så er alt klar, hun kan bare komme.
Det blev lidt længere end jeg havde regnet med, men trængte lige til og komme af med det.

Britt 37+4

Puha det er heller ikke rart at gå og være nervøs/bange for at det går galt, håber også for dig/jer at lillepigen snart kommer så :-)

Sussie 33+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.