Selv sætte fødsels i gang? Hindbær blad te?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.920 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Sas1990

Ved godt det er myter og skrøner, men er godt nok ved at være utålmodig.

Men er der nogen der har prøvet hindbær blad te? og virket det på jer? hvor meget drak i?

og har i ellers noget man kan prøve? udover sex og gå ture.

Virket det på jer?, hvis ja, tror i det var det eller tilfældet?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Sas1990

4. december 2012

Ayasmor

Ork jeg prøvede alle de dersens husmoderråd, lige med undtagelse af sex.. Og det virkede da bare nul og nix, intet af det. Først da jeg opgav, og begyndte at affinde mig med at være den første evige gravide kvinde, ja så meldte hun sin ankomst En drillenisse lige fra start, og hun er det skam stadig

Anmeld

4. december 2012

Mor til Mike

Sas1990 skriver:

Ved godt det er myter og skrøner, men er godt nok ved at være utålmodig.

Men er der nogen der har prøvet hindbær blad te? og virket det på jer? hvor meget drak i?

og har i ellers noget man kan prøve? udover sex og gå ture.

Virket det på jer?, hvis ja, tror i det var det eller tilfældet?.

Bum.. Jeg så twilight da mine første veer kom, var så fyldt med adrenalin at jeg er sikker på det satte veerne igang

Anmeld

5. december 2012

Annette A

Sidste gang ville jeg prøve rådet som man siger virker hvis fødslen er nært forestående med at nulre/massere brystvorter. Da jeg havde gjort det i 15-20 min mærkede jeg et smæld i underlivet og da jeg rejste begyndte vandet at gå og efter nogle timer startede veerne.

Så her virkede det råd. Jeg var så også kun en dag fra termin, for nogen siger at der skal mere til hvis fødslen ikke snart ville gå igang alligevel. Men ved det ikke. Dog skal det siges at mine veer ikke var af bedste kvalitet og jeg måtte holde dem lidt igang, fordi de nok var fremprovokeret, men ikke desto mindre blev han født 22 timer efter vandet var gået, så jeg slap da for at vente yderligere.

Er meget i tvivl om jeg vil prøve det samme denne gang hvis jeg kommer tæt på termin, men ved jo godt hvor utålmodig man bliver lige pludselig. Men altså her virkede det og det er også beviseligt, da det jo får livmoderen til at lave sammentrækninger ligesom når barnet ammer, så der er ikke så meget hokus pokus i det. Man bruger det faktisk på nogle hospitaler som hjælp til igangsættelse som derved bliver så naturligt som muligt.

Anmeld

5. december 2012

Ciss

En veninde af mig prøvede det. Hun begyndte at få veer kort efter, men de blev aldrig til noget, fortsatte i flere dage med småveer/uregelmæssige veer uden at det kom rigtigt i gang. Til sidst blev hun sat i gang på sygehuset.

Jeg aner selvfølgelig ikke, om det var pga theen, det er jo slet ikke sikkert - men det afskrækkede i hvert fald mig fra at prøve....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.