Sidste gang ville jeg prøve rådet som man siger virker hvis fødslen er nært forestående med at nulre/massere brystvorter. Da jeg havde gjort det i 15-20 min mærkede jeg et smæld i underlivet og da jeg rejste begyndte vandet at gå og efter nogle timer startede veerne. 
Så her virkede det råd. Jeg var så også kun en dag fra termin, for nogen siger at der skal mere til hvis fødslen ikke snart ville gå igang alligevel. Men ved det ikke. Dog skal det siges at mine veer ikke var af bedste kvalitet og jeg måtte holde dem lidt igang, fordi de nok var fremprovokeret, men ikke desto mindre blev han født 22 timer efter vandet var gået, så jeg slap da for at vente yderligere.
Er meget i tvivl om jeg vil prøve det samme denne gang hvis jeg kommer tæt på termin, men ved jo godt hvor utålmodig man bliver lige pludselig. Men altså her virkede det og det er også beviseligt, da det jo får livmoderen til at lave sammentrækninger ligesom når barnet ammer, så der er ikke så meget hokus pokus i det.
Man bruger det faktisk på nogle hospitaler som hjælp til igangsættelse som derved bliver så naturligt som muligt. 
Anmeld