Hej
barn nr 2 i mavsen. Skønt ! og meget spændende, specielt når man har prøvet det før.
Jeg kunne godt tænke mig jeres kommentarer til om maven ser oppustet/"fed" ud eller om det bare ligner lidt en baby mave.
Pt kan jeg passe stort set alle mine bukser. Ved sidste graviditet måtte jeg i graviditetsbukserne temmelig tidligt. Vist nok allerede i samme uge.
Denne gang vejede jeg 61 da jeg blev gravid og har "kun" taget 1 kg på indtil videre, men det er sikkert pga jeg faktisk burde veje omkring de 58 kg. (er 165 cm høj) dvs jeg på forhånd havde lidt mave. Derfor kan jeg heller ik selv helt finde ud af om min nuværende mave ser i nærheden ud til at være inkl baby.
Billederne er fra sidste uge da jeg var i uge 8. By the way så fik sygeplejersken hos lægen mig til kun at være i uge 8 (7 plus noget) men alle de steder hvor jeg har tastet min sidste mens dato ind siger de at jeg er i uge 9. Dybt frustrende desværre ikke at være helt sikker.
Jeg har ik sagt det på jobbet endnu. Forsøger at holde det lidt hen endnu - til efter jul. Hurra for løse trøjer, dog gik jeg en del i stramme før så forventer de opdager det før end jeg siger det.. hvis altså de lægger mærke til mig og min påklædning, som så nu betyder løsere trøjer.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld