Hvor mange lure i løbet af dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvor mange lure sover jeres i løbet af dagen og hvor længe sover de af gangen?

Alberte på 5 mdr, sover nogle gange en lille morgen lur, ca 30-60 min. Også sover hun som regl fra kl ca 10.30-11 til kl 15-16. En sjælden gang i mellem tager hun ca 30 min sener, også er hun elers vågen til alt mellem kl 21-23. Hun sover så hele natten. 

Hvordan set dagen ud hos jer?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

projekt-ønskebarn

Her sover Adora som regel fra 10-13 og så 1/2-1 time mere i løbet af eftermiddagen men ikke altid og så sover hun ikke før ved ca 21-22 tiden om aftenen. Hun sover igennem om natten

Anmeld

5. december 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Her sover Adora som regel fra 10-13 og så 1/2-1 time mere i løbet af eftermiddagen men ikke altid og så sover hun ikke før ved ca 21-22 tiden om aftenen. Hun sover igennem om natten

Ok så er det ik kun alberte der er en lille aften roder. Da thea var baby, var der bare altid ro mellem kl 20-21, så tænkte bare at alberte var længe oppe. Vh stine

Anmeld

5. december 2012

projekt-ønskebarn

Bestemt ikke men hellere det en vågne nætter tænker jeg

Anmeld

5. december 2012

StineW79

Bestemt ikke men hellere det en vågne nætter tænker jeg

Fortrækker helt sikkert også min nattesøvn! Eneste " problem" er så bare at hun kun gider være ved mig om aftnen, og at hun bliver stik tosset på far, hvis han prøver at putte hende. Stakkels far!! Vh stine

Anmeld

5. december 2012

projekt-ønskebarn

Om dagen kan jeg bare ligge hende i vognen så falder hun i søvn men om aften skal hun falde i søvn i armene og sÅ ligges så det er lidt det samme og hun græder spm regel også indtil hun falder i søvn om aften. Det kan godt være lidt hårdt men om dagen er hun dejlig dejlig glad og nem

Anmeld

5. december 2012

StineW79

Om dagen kan jeg bare ligge hende i vognen så falder hun i søvn men om aften skal hun falde i søvn i armene og sÅ ligges så det er lidt det samme og hun græder spm regel også indtil hun falder i søvn om aften. Det kan godt være lidt hårdt men om dagen er hun dejlig dejlig glad og nem

Lyder fulstændig som her. Det et altså skørt!! Vh stine

Anmeld

6. december 2012

projekt-ønskebarn

Ja det er lidt frustrerende men tror det er meget almindeligt at de har lidt aften uro og bliver overtræde

Anmeld

15. december 2012

AnnaK89

Det er fuldstændig det samme med Carolina

Anmeld

15. december 2012

projekt-ønskebarn

AnnaKJ skriver:

Det er fuldstændig det samme med Carolina

Dejligt at høre at hun ikke er den eneste, tænkte om jeg måske gjorde noget forkert siden hun er så urolig hver aften. Håber det bare er n fase der skal overståes ellers er der altså ikke meget alene kæreste tid til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.