Min mave i uge 16+0 / 18+1 / 20+0 / 21+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.491 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Maggi

Hej... jeg faldt lige over denne her side og syntes at det så rigtig hyggeligt ud og at det er spændende at se hvor store/små i andre er i de givne måneder...

Jeg har lagt lidt billeder ind af min mave som vi i uge 16 fandt ud af rummer en lille dreng.

Jeg har termin den 12 april 2013 og vi (Peter og jeg) glæder og som en gal til vores lille søn kommer ud i dagens lys.

Jeg mærkede liv for første gang i uge 17 og det var en kæmpe står oplevelse... Sad til en rigtig fed akustisk koncert og midt imens min onkel spillede den lækreste solo på guitar, ja så kom der 3 anerkendende puf i min venstre side... Hvor var det stort og tænk engang hvis det er en lille musiker vi får os.

I dag er vi i uge 21+4 og det er vores første barn som vi har brugt en del tid på at producere så det er en lille ønske baby vi langt om længe får os.

Peter har også fået æren af at mærke sin søn sparke en del gange efterhånden og han er så sød og interesseret i det hele og maven blir kysset godmorgen og godnat hver dag og han skal helst sidde med hånden på min mave så vidt det kan lade sig gøre, for tænk nu hvis bettemanden sparkede og han gik glip af det... så sød han er og SÅ meget han glæder sig til at blive far... det er så dejligt. Jeg mærker efterhånden liv hver dag...

Vi flytter i hus sidst i december og så skal der dælme indrettes børneværelse og iiiihhhhh hvor vi glæder od til det... så er det som om det hele blir rigtig eller ihvertfalt meget mere virkeligt.

Mange hilsner Gry

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

B&J

så fint maven vokser den skal nok blive stor meget stor tror jeg for den er da rimelig nu

og hvor er det dejligt og ja der er ingen ord for når man mærker den lille sparke det er så dejligt og man ved der er masser af liv

Anmeld

4. december 2012

Maggi

B&J skriver:

så fint maven vokser den skal nok blive stor meget stor tror jeg for den er da rimelig nu

og hvor er det dejligt og ja der er ingen ord for når man mærker den lille sparke det er så dejligt og man ved der er masser af liv

Tak, ja jeg tror også at den blir pænt stor, men så har han jo ihvertfald meget plads at boldre sig på.

Heldigvis sidder den kun foran og jeg har da stadig talje, så håber det fortsætter på den måde:-) Men synes allerede at jeg begynder at få svært ved at få luft osv hvis jeg sidder og falder sammen eller skal snørre mine sko, så ved da virkelig ikke hvad jeg skal gøre om 3-4 mdr he he... Men alt har jo sin charme så længe den bette har det godt

Anmeld

4. december 2012

B&J

Maggi skriver:

Tak, ja jeg tror også at den blir pænt stor, men så har han jo ihvertfald meget plads at boldre sig på.

Heldigvis sidder den kun foran og jeg har da stadig talje, så håber det fortsætter på den måde:-) Men synes allerede at jeg begynder at få svært ved at få luft osv hvis jeg sidder og falder sammen eller skal snørre mine sko, så ved da virkelig ikke hvad jeg skal gøre om 3-4 mdr he he... Men alt har jo sin charme så længe den bette har det godt

jaaa det er slet slet ikke nemt når det er maven kommer ivejen, og man kæmper og kæmper..... du må få kæresten til at hjælp dig når det er

ellers må du få nogle sko der lige skal er til at stikke fødderne i...

der skulle være en gravid hjælper til sko og op af sofaen osv.....

det er så sjovt hvad ens krop kan gøre ved en når det er men HOLD NU OP HVOR ER DER VIDUNDERLIGT

Anmeld

4. december 2012

Maggi

ja en gravidhjælper ville ikke være så tosset, he he... men det bedste ved alt besværet er at det er det hele værd.

Den der med at ha sko som lige er til at hoppe i, er bare lidt skidt på den her årstid og da specielt i disse dage med alt den pragtfulde sne:-) Må bare ha ham peter på banen og lege skohorn når det blir helt galt he he.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.