Hej... jeg faldt lige over denne her side og syntes at det så rigtig hyggeligt ud og at det er spændende at se hvor store/små i andre er i de givne måneder...
Jeg har lagt lidt billeder ind af min mave som vi i uge 16 fandt ud af rummer en lille dreng
.
Jeg har termin den 12 april 2013 og vi (Peter og jeg) glæder og som en gal til vores lille søn kommer ud i dagens lys.
Jeg mærkede liv for første gang i uge 17 og det var en kæmpe står oplevelse... Sad til en rigtig fed akustisk koncert og midt imens min onkel spillede den lækreste solo på guitar, ja så kom der 3 anerkendende puf i min venstre side... Hvor var det stort og tænk engang hvis det er en lille musiker vi får os
.
I dag er vi i uge 21+4 og det er vores første barn som vi har brugt en del tid på at producere så det er en lille ønske baby vi langt om længe får os
.
Peter har også fået æren af at mærke sin søn sparke en del gange efterhånden og han er så sød og interesseret i det hele og maven blir kysset godmorgen og godnat hver dag og han skal helst sidde med hånden på min mave så vidt det kan lade sig gøre, for tænk nu hvis bettemanden sparkede og han gik glip af det
... så sød han er og SÅ meget han glæder sig til at blive far... det er så dejligt

. Jeg mærker efterhånden liv hver dag...
Vi flytter i hus sidst i december og så skal der dælme indrettes børneværelse og iiiihhhhh hvor vi glæder od til det... så er det som om det hele blir rigtig eller ihvertfalt meget mere virkeligt.
Mange hilsner Gry
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld