Rift ved endetarmsåbningen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Anonym trådstarter

Min søn var på toilettet lige før, da jeg kom ud for at tørre ham, var det ret meget blod. Jeg kiggede selvfølgelig efter og kan nu se at han har en ret voldsom rift ved endetarmsåbningen. Han er på ingen måde generet af det og han siger det ikke gør ondt.
Mit spørgmål lyder på hvad jeg skal gøre nu? Søge læge?
Er der nogle af jeres børn der har oplevet det samme?
Og hvordan er den lige kommet? Altså han har ikke været forstoppet eller noget og i weekenden hvor han var syg og tog temperatur var der intet galt med numsen.
Han er til orientering tre år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Aagaard

Anonym skriver:

Min søn var på toilettet lige før, da jeg kom ud for at tørre ham, var det ret meget blod. Jeg kiggede selvfølgelig efter og kan nu se at han har en ret voldsom rift ved endetarmsåbningen. Han er på ingen måde generet af det og han siger det ikke gør ondt.
Mit spørgmål lyder på hvad jeg skal gøre nu? Søge læge?
Er der nogle af jeres børn der har oplevet det samme?
Og hvordan er den lige kommet? Altså han har ikke været forstoppet eller noget og i weekenden hvor han var syg og tog temperatur var der intet galt med numsen.
Han er til orientering tre år.

Jeg ville ringe til børnehaven/vuggestuen og høre om der er sket noget der som kan have givet ham en rift der.
Det er jo et lidt ømt område, men måske en udforkende leg? er det ikke i den alder de begynder på den slags?

Anmeld

4. december 2012

2721

Jeg ville også kontakte vg/bh og høre om de kender til en evt grund. Alt efter deres svar, ville jeg også kontakte lægen.

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Det er kun anden dag i børnehave og første dag uden mig. Han har kun været der i et par timer og jeg er ret sikker på de ville have sagt det, det håber jeg da.
Ringer til lægen i morgen, bare for en sikkerhedsskyld

Anmeld

4. december 2012

Mettefpigen

Jeg synes du skal kontakte lægen for han skal nok have noget creme eller sådan noget for det.... Og det kan godt være det kommer til at svie...... Jeg havde en hæmoride efter fødslen (og ved godt det ikk er det samme men lidt af det samme ) og jeg fik alt muligt til det og det virkede ikk... Jeg kunne gå på toilet hver 3-4 dag med meget hård mave fordi det gjorde så ondt... Tudede hver gang, og det tog mig 20-30 min..... Der gik ca 6 måneder før det gik væk.... Så for at være på den sikre side synes jeg du skal kontakte lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.