flyverdragt og uldent undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Bum bum

Jeg har lige været nede og købe en flyverdragt til Isabella.

Ekspedienten siger så til mig at han ville anbefale noget uldent undertøj og man kunne købe det til 200 kr... jeg takker pænt nej tak.. Nu sidder jeg så herhjemme og tænker... hvad skal hun have på for ikke at blive for kold? Lige prt har hun en bodystock (nogle gange lang ærmet), en lang ærmet bluse, strømpebukser og alm bukser på. (overtøj et par foret overtræksbukser + en lille sød ski-jakke)

Er tøjet ok til flyverdragten eller skal jeg ud og købe uldent undertøj?? skal hun også ha en trøje udover den langærmet bluse??

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Tulle28

Hmm vil mene det kommer an på, hvor varm flyverdragten er. Vi har en Ver de Terre og den er rigtig varm og blød, der har hun det samme inden under som din, dvs. langærmet body, trøje eller cardigan udover, strømpebukser og alm. bukser.

Anmeld

4. december 2012

Dorthe1986

Problembarnet skriver:

Bum bum

Jeg har lige været nede og købe en flyverdragt til Isabella.

Ekspedienten siger så til mig at han ville anbefale noget uldent undertøj og man kunne købe det til 200 kr... jeg takker pænt nej tak.. Nu sidder jeg så herhjemme og tænker... hvad skal hun have på for ikke at blive for kold? Lige prt har hun en bodystock (nogle gange lang ærmet), en lang ærmet bluse, strømpebukser og alm bukser på. (overtøj et par foret overtræksbukser + en lille sød ski-jakke)

Er tøjet ok til flyverdragten eller skal jeg ud og købe uldent undertøj?? skal hun også ha en trøje udover den langærmet bluse??

Håber I kan hjælpe

Her har vi ikke uldent undertøj idag har vi været ude og lege lidt i sneen og havde givet ham en langærmet body, strømpebukser, alm bukser og en langærmet bluse... Og et par ekstra strømper. Og han.var dejlig varm da vi kom ind tænker at hvis hun er varm nok nu, så er det vel heller ikke nødvendigt at.give uldent undertøj

Anmeld

4. december 2012

JustMe

Uld er som regel ikke en dum ide, da det holder bedre på varmen, er bedre til at aflede/suge sved og dermed er bedre til at temperaturregulere end eks. bomuld. Men hvis din datter fint holder varmen i det tøj, hun plejer at have på, ser jeg ingen grund til at bruge en masse penge på uld Hvorvidt hun skal have en ekstra trøje på under flyverdragten, så kommer det jo helt an på, om hun kan holde varmen med det tæj, hun har på nu

Anmeld

4. december 2012

Problembarnet

Tulle28 skriver:

Hmm vil mene det kommer an på, hvor varm flyverdragten er. Vi har en Ver de Terre og den er rigtig varm og blød, der har hun det samme inden under som din, dvs. langærmet body, trøje eller cardigan udover, strømpebukser og alm. bukser.

hmm "så varm at han anbefalede uldent undertøj"

Anmeld

4. december 2012

Problembarnet

Tak for svar piger.

Må prøve mig frem

Anmeld

4. december 2012

Den lykkelige

Min datter har 2 forskellige flyverdragter. En fra Name it og en fra colar kids.. Under dem begge bruger vi en langærmet body og bluse/cardigan udover, strømpebukser og alm. bukser.. Hun er varm nok..

Anmeld

4. december 2012

MelikkazMoar

Problembarnet skriver:

Tak for svar piger.

Må prøve mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.