Første gang startede med vandafgang, og otte timer senere fødte jeg. Set i bakspejlet havde jeg haft veer i halvandet døgn, men det vidste jeg bare ikke. Fødte 38+3, så jeg troede jeg skulle være gravid i flere uger endnu på det tidspunkt. Efter vandafgang kom veerne med det samme som vestorm, og fortsatte indtil jeg fødte.
Andet gang startede med uro i kroppen, og en jordemoder der sagde at hun mente at jeg ville føde indenfor et døgn - her var jeg i uge 39+6. Så aftog det, og jeg troede jeg aldrig ville føde. Gik i seng og vågnede kl 4, stod op og gik i bad, og fik så veer lige så stille. Veerne gik først bananas om formiddagen - var 4 cm åben kl 10, og så fik jeg stygge veer, og fødte kl 11:37, 23 timer timer og 45 minutter efter forudsigelsen dagen før

Jeg tror at første gang var mest smertefuld, men der fik jeg epidural, da jeg ikke kunne være til for vestormen. Jeg havde ingen kontrol. Anden gang gjorde super nas, men jeg havde kontrol over min krop, og kunne slappe af mellem hver ve.
Anmeld